soort van bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• soort van bulkschema

ik wil graag nu de zomer over is weer wat meer aankomen en dan ook vooral veel spiermassa winnen.
    ben 1.90m en weeg ongeveer 80kg

eiwit kh v kcal
    10 broden 28 183 15 1024
    pak kipfilet 25 8 5 160
    5 met pindakaas 20 9 40 470
    500gr kwark 42 30 5 400
    3 shakes 75 10 3 330
    400ml melk 15 20 1 140
    60gr noten 13 33 60 220
    80gr brinta 8 52 2 278
    tonijn 160gr 30 0 0 154
    appel 0 15 0 100

totaal 256 330 131 3276

dit is dan zonder avondeten
    voor me gevoel is dit iets teveel binnen of valt dat wel mee ?

graag tips

shakes moet je niet meerekenen in je schema, het is meer een toeviging erop voor de rest qwa verhoudingen ziet het er goed uit, ik denk dat je nu aan je basis zit en wel iets meer mag nemen, ikzelf neem ook rond 3300 a 3500 pd binnen
    LET'S GET NASTY YATES!!!
    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

oke maar met avondeten erbij zit ik ook wel bij dat

Comment

Is dit eetpatroon voor elke dag?
        RAW: 155 - 155 - 220
        EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Shakes moet je wel meerekenen in je totaal. Houw dit schema een tijdje aan en weeg je om de zoveel dagen. Als je te snel en teveel aankomt, dan hoofdzakelijk vet, kan je wat kcals naar beneden gaan.
          EKV verhoudingen vind ik er vrij goed uit zien.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

en wat is dan bv teveel kg in 1 week ?
            zal ik me om de week gaan wegen dan maar

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
              Is dit eetpatroon voor elke dag?
              yup, het zal wel een beetje varieeren per dag maar dit is mijn richtpunt.

Comment

nog verdere aanmerkingen ?

Comment

Probeer te varieeren met je brood, vervang wat brood voor rijst bijv.
                  En verder vrij weinig aan te merken, misschien alleen t moment waarneer je wat eet, maar dat kan ik zo niet zien. En ik mis kwark, of zit er een caseine-shake tussen je 3 shakes?
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                    shakes moet je niet meerekenen in je schema, het is meer een toeviging erop voor de rest qwa verhoudingen ziet het er goed uit, ik denk dat je nu aan je basis zit en wel iets meer mag nemen, ikzelf neem ook rond 3300 a 3500 pd binnen
                    Hoezo niet meetellen???
                    Het is een toevoeging die hij nodig heeft, dus moet je zeker meerekenen.

ik vind dat je wel laag in kh zit en dan weer wat hoog in vetten, ik zelf zou vetten 110-100 nemen en kh meer.
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                      Probeer te varieeren met je brood, vervang wat brood voor rijst bijv.
                      En verder vrij weinig aan te merken, misschien alleen t moment waarneer je wat eet, maar dat kan ik zo niet zien. En ik mis kwark, of zit er een caseine-shake tussen je 3 shakes?
                      kwark staat er tussen, 500gram!

zie copypaste:
                      500gr kwark 42 30 5 400
                      3 shakes 75 10 3 330
                      400ml melk 15 20 1 140

Ik vind de melkinname wat karig, ga maar naar een liter per dag minimaal.!
                      Ik neem aan dat je goed wil groeien dus melk nemen.
                      Na de training gelijk melk met whey(shake dus) of chocomelk nemen (chocoshake is nog beter)
                      Probeer de bulk wat clean te houden of met de juiste middelen te nemen, ik neem aan dat je geen vetbluber mannetje wil worden, maar een mooi gespierd persoon met grote spieren ipv grote vetrollen. Neem ook elke dag minimaal 2 eieren, is goedkoop en lekker, maar nog steeds een perfecte musclebuilder, bananen moeten ook absoluut in je schema zitten.

succes.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by tinybite View Post

10 broden
                        Ik kon het even niet laten ts, maar ben je groot, grijs, grote oren en een slurf.....? 10 broden dat eten olifanten ook(als tussendoortje)

Is het geen 10 plakjes brood? (geen sneetjes, want dan eet je lucht, dus plakjes)
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Ik kon het even niet laten ts, maar ben je groot, grijs, grote oren en een slurf.....? 10 broden dat eten olifanten ook(als tussendoortje)

Is het geen 10 plakjes brood? (geen sneetjes, want dan eet je lucht, dus plakjes)
                          bijdehandXD

Comment

excuus
                            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              kwark staat er tussen, 500gram!

zie copypaste:
                              500gr kwark 42 30 5 400
                              3 shakes 75 10 3 330
                              400ml melk 15 20 1 140

Ik vind de melkinname wat karig, ga maar naar een liter per dag minimaal.!
                              Ik neem aan dat je goed wil groeien dus melk nemen.
                              Na de training gelijk melk met whey(shake dus) of chocomelk nemen (chocoshake is nog beter)
                              Probeer de bulk wat clean te houden of met de juiste middelen te nemen, ik neem aan dat je geen vetbluber mannetje wil worden, maar een mooi gespierd persoon met grote spieren ipv grote vetrollen. Neem ook elke dag minimaal 2 eieren, is goedkoop en lekker, maar nog steeds een perfecte musclebuilder, bananen moeten ook absoluut in je schema zitten.

succes.
                              4 eieren eet ik vaak ook bij avondmaal, verder neem ik ook regelmatig een banaan voor de training, als ik dat in huis heb.
                              ik zal dus bij iedere shake melk/chocomelk nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X