heledag door trek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heledag door trek

Goeden avond,

het onderwerp zegt het al, ik eet veel en toch heb ik een uur na het eten alweer trek hoe kan dit? ik eet ruim boven mijn behoefte +500kcal en om de 2 a 2,5uur.

Ik eet nu vaak tussendoor wortels of komkommers ofzo maar vind het toch raar hoe dit kan..

(dit is mijn voedingsschema)

groet
    Attached Files

Ik heb het ook, een uurtje na een grote maaltijd heb ik al terug honger. Tussendoor zou ik ook kunnen blijven eten, dus ik ben wel benieuwd naar jullie antwoorden

Als ik naar de les moet s'morgens eet ik brinta, dat is het enige waar ik wel een tijdje vol van zit, voor de rest heb ik snel weer honger.

Comment

Ja ik ken het echt vervelend zo als nu weer net een bak kwark naar binnen met nootjes maar echt zou er zo nog 1 op kunnen !

Comment

you could eat some more vegetables
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ja doe ik ook al veel komkommer wortels etc maar toch vraag ik / wij het ons af hoe dat kan want sommige mensen hebben moeite met eten dat snap ik echt niet xD

Comment

---

tis niet zo heel moeilijk.... je zegt dat sommige mensen problemen hebben met eten, je moet wel onthouden dat ieder lichaam anders gebouwd is dus iedereen andere behoefte heeft, daar komt bij als je constant gaat eten gaat je lichaam hieraan wennen en geeft het vanzelf aan normaal op de tijden dat je eet dat je honger begint te krijgen, mocht je dus weer honger hebben na een korte tijd wees daar dan trots op en eet gewoon nog meer zodat je lekker kan groeien, voeding is het allerbelangrijkste wat er is......

het kan ook zo zijn dat jij misschien juist moeite hebt om af te vallen waar andere weer makkelijk afvallen, je kan jezelf dus nooit vergelijken met een ander.

meer eten = meer groeien....

Comment

Vind je het gek dat je zoveel honger hebt, je eet 3000 kcal per dag
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                Vind je het gek dat je zoveel honger hebt, je eet 3000 kcal per dag

Is dat weinig dan?

ik ben 20 jaar en 1,83 met 72kilo + 12% vet ofzo en doel ik massa pakken. ik train 4x per week voor de rest loop ik iedere dag half tot 1uur.

Comment

Dat is vrij normaal hoor. Ik zit zelf op zo'n 3300kcal en weeg 80kg bij 13% ofzo, en ik zit net zoals jou in de bulk.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ja dus ik eet eerder te veel dan te weinig maar ik ben verslaafd aan eten :$

Comment

gewoon kijken hoeveel vet je per week aan zit in de bulk. zolang het onder de 0.5% vet per week is kun je je kcal inname gewoon verhogen. Als je veel en intensief traint gaat je lichaam zo wie zo om meer voer vragen.

Comment

Ik melde ook een tijd terug dat ik constant honger had. Dat is niet zo raar tijdens een dieet, maar dit word erger naarmate ik meer (zeg maar koolhydraten) eet. Ook dat is wel te verklaren

Maar goed, ik drink de laatste 2 weken energiedrink (ja ik weet dat dat niet echt mega gezond is) en mijn constante eetlust is verdwenen! Ik merk dit effect pas na 2 blikjes. Nu staat cafeïne er ook wel om bekend dat dit als een honger stiller kan werken, maar ieder lichaam reageert anders.

Ik drink verder geen koffie, dus voor mij werkt het sowieso als een prima oppepper

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          gewoon kijken hoeveel vet je per week aan zit in de bulk. zolang het onder de 0.5% vet per week is kun je je kcal inname gewoon verhogen. Als je veel en intensief traint gaat je lichaam zo wie zo om meer voer vragen.
                          oke top! en hoe raad jij aan om je vet % te meten via zo'n knijper zeg maar of zo'n apparaatje ook goed?

bedankt!

Comment

Originally posted by Katlyn View Post
                            Ik melde ook een tijd terug dat ik constant honger had. Dat is niet zo raar tijdens een dieet, maar dit word erger naarmate ik meer (zeg maar koolhydraten) eet. Ook dat is wel te verklaren

Maar goed, ik drink de laatste 2 weken energiedrink (ja ik weet dat dat niet echt mega gezond is) en mijn constante eetlust is verdwenen! Ik merk dit effect pas na 2 blikjes. Nu staat cafeïne er ook wel om bekend dat dit als een honger stiller kan werken, maar ieder lichaam reageert anders.

Ik drink verder geen koffie, dus voor mij werkt het sowieso als een prima oppepper
                            Ik dirnk alleen water en melk(A) en oke dat is wel raar opzich dan kreeg je wss toch de weinig kcal binnen ofzo. en dat als je meer koolhydraten je eet je meer honger krijgt snap ik niet?

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                              Ik dirnk alleen water en melk(A) en oke dat is wel raar opzich dan kreeg je wss toch de weinig kcal binnen ofzo. en dat als je meer koolhydraten je eet je meer honger krijgt snap ik niet?
                              Volgens mij heeft dat te maken met je bloedsuikerspiegel die door koolhydraten sneller stijgt, en daarna weer sneller afneemt zodat je opnieuw een hongergevoel krijgt. In elk geval bij snelle koolhydraten, minder bij volkoren producten bijvoorbeeld. Weet niet of ik dit correct uitleg, zo niet, komt er vanzelf iemand die het beter doet.
                              Eiwitten doen hier langer over zodat je langer een verzadigd gevoel hebt.

Energiedrank zit vol suikers, volgens mij. Ik vind het troep.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X