Broodvervanger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    Ik pak een maatbeker en daar doe ik in: 50 gram brinta/50 gram havermout en 50 gram whey. staafmixer erin en "pureren" dan afslappen tot de juiste vloei consistentie en vanuit de maatbeker erin gieten.

De "pap" moet niet te dik zijn anders kan je beter een trechter gebruiken.

Wat zijn de verhoudingen?
    Wat zijn de kcal ect?

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
      Wat zijn de verhoudingen?
      Wat zijn de kcal ect?
      wat bedoel je met verhoudingen?

onderstaand zijn de K/E/V verhoudingen.

Comment

wat bedoel je met verhoudingen?
        daar bedoel ik mee.

Samen met melk en brinta in een 0,5liter fles

hoeveel melk en brinta ect

Comment

daar bedoel ik mee.

Samen met melk en brinta in een 0,5liter fles

hoeveel melk en brinta ect
          De verhoudingen staan in bovenstaan excle overzicht. Staat geen water bij omdat daar geen calorien in zitten.

Ik ben aan het cutten dus op dit moment geen melk. Maar bij 50 gram havermout/50 gram whey/50 gram brinta doe ik 1 liter water bij.

Ik pak de bitterlemon flesjes. Die zijn precies 1 liter en nemen niet te veel ruimte in. Maar hoeveelheid water hangt natuurlijk ook af van wat je lekker vind.

Meer water is makkelijker weg te drinken maar grotendeel van de smaak is weg.

Comment

De verhoudingen staan in bovenstaan excle overzicht. Staat geen water bij omdat daar geen calorien in zitten.

Ik ben aan het cutten dus op dit moment geen melk. Maar bij 50 gram havermout/50 gram whey/50 gram brinta doe ik 1 liter water bij.

Ik pak de bitterlemon flesjes. Die zijn precies 1 liter en nemen niet te veel ruimte in. Maar hoeveelheid water hangt natuurlijk ook af van wat je lekker vind.

Meer water is makkelijker weg te drinken maar grotendeel van de smaak is weg.
            Ik moet juist bijkomen dus volle melk is beter voor mij?

Comment

Ik moet juist bijkomen dus volle melk is beter voor mij?
              Dan zou ik lekker volle melk pakken! Uiteraard wel even in je voedingsschema passend maken.

Comment

En ik zie net je hebt ook een wake up variant is die ook goed?

Comment

En ik zie net je hebt ook een wake up variant is die ook goed?
                  Weet ik niet want ik ken het niet. Ik zou even op de verpakking kijken wat er in zit. Dit soort drankjes zitten vaak vol met suikers. Suikers in de bulk is niet zo erg maar je BF moet ook niet te veel worden!

Al zit in volle melk ook de nodige suikers.

Comment

Weet ik niet want ik ken het niet. Ik zou even op de verpakking kijken wat er in zit. Dit soort drankjes zitten vaak vol met suikers. Suikers in de bulk is niet zo erg maar je BF moet ook niet te veel worden!

Dus het beste is 50gr brinta met vollemelk in de fles (1l) haha?
                    nog wat tips? om brood te vervangen of intressant te maken?

Comment

Brinta

Staat de voedingswarden maar kweet niet wat nu beter is haha

Comment

Ik zou kiezen voor de gewone variant Brinta.

Noodles = zout, suiker en vetzooi volgens mij.

Magnatron maaltijden = Nul vezels en veel zout en smaakstoffen.

Ik zou gewoon degelijke voeding eten, vezelrijk met complexe carbs en niet te veel suiker. Uiteraard allemaal in een perfect uitgecalculeerd voedingsschema gepast.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Brinta

Staat de voedingswarden maar kweet niet wat nu beter is haha

Hier zit een behoorlijke berg suikers in. Ik ga mee met Kevster.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Ik ga mee met Kevster.
                            Waar gaan we naar toe?
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X