Lust er iemandt hier ook baklava?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goeie baklava kan echt wel lekker zijn, alleen krijg je vaker zooi dan het echte werk bij de plaatselijke turk!

Comment

Ik vind het wel ok.. ik eet het heeeeel af en toe. En gezonde vetten? Er zitten misschien 2 walnooten in en ik weet niet hoeveel suiker

Comment

Originally posted by Sinner View Post
        Goeie baklava kan echt wel lekker zijn, alleen krijg je vaker zooi dan het echte werk bij de plaatselijke turk!

OEFF, zo zien ze er echt heerlijk uit, ik haal mijne meestal vers. van de turkse bakkerij. dan zijn ze ook echt vers. wie ze echt vers wil hebben, moet je bij een turkse ''Pastanesi'' gaan, zo heten ze meestal. en dan moet je wel vragen naar de verse! en ook eventueel als je kan proeven. als ze zacht zijn en minder lekker smaken dan zijn ze niet vers!, dus proef ze vaak!
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Als PostWO lijkt het me prima!
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ik vind die baklava's tantoe spang toch.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Misschien dat ene walnootje wat ze er soms opdoen. Maar niet veel meer dan dat volgens mij.
              Je hebt veel verschillende soorten van die shit, maar veel soorten baklava zijn echt gemaakt van bijna puur amandel.
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Je hebt veel verschillende soorten van die shit, maar veel soorten baklava zijn echt gemaakt van bijna puur amandel.
                dat klopt, je hebt verschillende soorten. je hebt naturel/amandelen/walnoten/pistache/gesuikerde.

lekkerste vindt ik met walnoten. die zijn pas tantoe spang!
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X