Voeding etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding etc

Hallo allemaal

Ik ben Ryan daniels 20 jaar. ben 1.82 cm lang en weeg 73 kilo. Vanaf maandag begin ik met een 3 split schema bij mijn nieuwe sportschool.
    Ik ga nu mijn veoding noteren die ik van plan ben tot stand te brengen.

08:00 2 bruine boterhammen met kipfilet. 250 gram kwark en 2 galzen magere melk

10:00 banaan, appel en 2 bruine boterhammen met tonijn.

13:00 2 boterhammen met pindakaas, 1 liter water en een sinasappel

16:00 1 liter water en 300 gram kwark|

19:00 250 gram rijst met kip en 250 gram vis.

22:00 kwark halve liter water en eventueel een banaan of ander fruit.

Ben niet van plan om meteen bij het beginnen van trainen een compleet ingewikkeld voedingsschema tot stand te bregen.

Mijn vraag is nu...is deze voeding genoeg om samen met mijn schema massa op te bouwen? ben redlijk nieuw en heb alle sticky's plus foraonderwerpen doorgelezen. Toch zouy ik graag de meining willen van wat ervaren sporters.

Alvast hartelijk bedankt en ik hoor het graag!!

Grtz Ryan-D

De stickie's zijn geschreven door ervaren sporters, alhoewel ik niet ervaren ben kan ik wel vertellen dat het helpt om meer te eten dan nodig is, en dat kan ik zo niet beoordelen aan wat je eet, als je hulp wil is het misschien handig om even de kev waardes erbij te vermelden, is niet zo moeilijk want er bestaan excel bestanden waarin je gewoon in aangeeft wat je eet en hoeveel en de kev waarder komen er vanzelf bij.

Comment

Originally posted by Ryan-D View Post
      Hallo allemaal

Ik ben Ryan daniels 20 jaar. ben 1.82 cm lang en weeg 73 kilo. Vanaf maandag begin ik met een 3 split schema bij mijn nieuwe sportschool.
      Ik ga nu mijn veoding noteren die ik van plan ben tot stand te brengen.

08:00 70 gram brinta of havermout (kom melk in magnetron van 400ml ofzo) en dan brinta erdoor mixen heerlijk. en dan wat eieren erbij

10:00 banaan, appel en 2 bruine boterhammen met tonijn.

13:00 2 boterhammen met pindakaas, 1 liter water en een sinasappel

16:00 1 liter water en 300 gram kwark|

19:00 250 gram rijst met kip en 250 gram vis.

22:00 500g kwark + (ongezouten) noten kan door kkwark is lekker walnoot ofzo halve liter water

Ben niet van plan om meteen bij het beginnen van trainen een compleet ingewikkeld voedingsschema tot stand te bregen.

Mijn vraag is nu...is deze voeding genoeg om samen met mijn schema massa op te bouwen? ben redlijk nieuw en heb alle sticky's plus foraonderwerpen doorgelezen. Toch zouy ik graag de meining willen van wat ervaren sporters.

Alvast hartelijk bedankt en ik hoor het graag!!

Grtz Ryan-D
      Het rode aanpassen, 70gram brinta weet ik niet ik zeg maar wat moet je zelf ff uitrekenen hoeveel kcal en EKV je moet.

Geen fruit voor het slapen alleen na het trainen ivm. snelle koolhydraten.

Verder Groentes mis ik?

En succes!

Comment

maar ziet dit netjes uit ofniet?

Comment

te weinig koolhydraten denk ik maar is lastig te zien maar qua brood enzo is het weinig echter eet je sávonds flink rijst

Comment

iemand nog andere tips? pluspunte minpunte?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X