Voedingsschema hulp gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema hulp gevraagd

Hallo Bodynetters,

Ik heb het zomersticky een tijd geleden doorgelezen en wil nu zelf ook beginnen met een voedingsschema. Mijn doel is om mijn vet % iets omlaag te schroeven.

Heb hier alleen nog niet zo gek veel verstand van dus hulp is altijd welkom!

Zoals je ziet in me schema is het eiwit-gehalte erg laag. Nu heb ik avond eten niet mee gerekend maar ik kan bij me avond eten niet zoveel eiwitten binnen krijgen om toch aan me benodigde eiwitten te komen. En me koolhydraten is een beetje te hoog, maar dit maakt niet zo gek veel uit omdat het grotendeels complexere koolhydraten zijn?

En nog een andere vraag... de eiwitten in brood, mag je deze wel of niet meetellen als eiwitten in je schema? Ik had gehoord dat het niet bruikbare eiwitten waren.
    Attached Files

Die kipfilet op brood is die voorverpakte shizzle neem ik aan? Zit een hoop toegevoegde meuk in.

Als je te veel kh hebt en te weinig ei, eet dan minder brood en voeg ergens wat eieren toe, of een blikje tonijn, of kwark.

En dan nog een vraag: Wat is een dumbell trower?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik gok op een dumbell in de lucht gooien en dan opvangen voor zijn plyometrie training

Comment

Wat minder brood eten en veeeeeeel meer eiwitten..
        eventueel sochtens whey door je brinta en melk draaien?
        ei meenemen naar school bijvoorbeeld, of tonijn of meer kipfilet..
        meer melk drinken (zou ik doen)

eiwitten niet meerekenen, wel meereken in het totaal kcal.
        voor het slapen trage eiwitten: kwark/caseĂŻne shake/melk kan ook eventueel oplossing zijn, maar ga liever voor voor de kwark

Hoe groot ben je en hoeveel weeg je?
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
          Ik gok op een dumbell in de lucht gooien en dan opvangen voor zijn plyometrie training
          Ik gok ook iets met dumbbells gooien, maar dan zou ik mezelf toch echt Dumbbell thrower hebben genoemd en niet Dumbell trower.

OT: overigens, als je zonder avondeten ongeveer 300 kcal zit, hoe wil je dan afvallen?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Die 2250 Kcal is al met 500 Kcal eraf. Ik moet normaal 2750 Kcal hebben om te onderhouden. Dus mag in princiepe wel iets over de 2250 Kcal heen gaan.

Ik heb het schematje iets gewijzigd.
            En ziet er al een stuk beter uit.
            Attached Files

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Die kipfilet op brood is die voorverpakte shizzle neem ik aan? Zit een hoop toegevoegde meuk in.

En wat bedoel je met toegevoegde meuk?.....toch niet zout? want dat zit ook in een blik tonijn.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                En wat bedoel je met toegevoegde meuk?.....toch niet zout? want dat zit ook in een blik tonijn.
                Dextrose bijvoorbeeld... En ja, als het allemaal in je schema past mag alles et cetera et cetera, maar als je op een verpakking van kipfilet (broodbeleg) leest dat het 78% kip is en de rest toegevoegd gebeuren, dan eet ik toch liever 'gewone' kip.

Comment

zit er veel zout bij tonijn?

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                    zit er veel zout bij tonijn?
                    In mijn blikje (130 gram) ongeveer 1 gram volgens de voedingswaardetabel. Zal per merk wellicht iets verschillen.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Dextrose bijvoorbeeld... En ja, als het allemaal in je schema past mag alles et cetera et cetera, maar als je op een verpakking van kipfilet (broodbeleg) leest dat het 78% kip is en de rest toegevoegd gebeuren, dan eet ik toch liever 'gewone' kip.
                      wat moet ik dan op mijn brood gooien als ik het meeneem naar de universiteit? ik kan niks bedenken wat ik als eiwitrijk beleg kan eten wat geen vet bevat (eiwit+kh maaltijd) weet jij iets?

Comment

Rosbief, Frikandeau, gebakken eieren of gekookt.

En waarom geen vet?
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Rosbief, Frikandeau, gebakken eieren of gekookt.
                          Of 'gewone' kip zelf grillen kan ook natuurlijk.

Comment

Hey jongens,

Nu heb ik eigelijk in dat schema 90gr whey staan. Dit betekend dat je een pot van 1 kilo in 12 dagen op hebt. Vrij prijzig dus. Wat zijn nou de goedkopere manieren om snel aan genoeg eiwitten te komen?

- Hard gekookt ei (zonder ei-geel) wat levert dat bijvoorbeeld op?

En weet iemand nog andere eiwit-boosters (veel eiwit voor weinig geld)?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X