whey allergie? moet dus me voedingschema omgooien wat niet lukt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey allergie? moet dus me voedingschema omgooien wat niet lukt

hallo mede BBers.

Tijdje getraint met dit schema en ging allemaal prima!
    ben gegroeit als een beer en ben niet dikker geworden, in tegendeel!
    nou is het probleem, van de whey die ik use krijg ik puisten,
    en niet zulke kleine ook.
    dus daar wil ik van af, er werd me geadviseerd de eiwitten uit voeding te halen,
    maarja, ik probeerde dat dus aantepassen in me schema (die overgens heeeel veel werk koste om te maken) maar het lukte echt niet!
    ik kwam tehoog in me KH en me vetten goed en eiwitte ook, en me KCAL te laag...

zou iemand mij misschein een beetje uit de brand helpen,
    en verwijs me alsjeblieft niet door naar stickys want ik heb ALLES gelezen omdat het moest van jullie, en true daar ben ik echt wijzer van geworden maar dit keer lost het niks op...

sjoerd
    Attached Files

Post je voedingsschema is ipv. je trainingsschema. En whey-allergie lijkt me sterk, waarschijnlijk is t je lichaam t gewoon niet gewend die hoeveelheid eiwitten, trekt vanzelf wel bij. Maar nogmaals post je voeding is, ben benieuwd op hoevee eiwitten je uitkomt.
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

je zit dus in zeer lichte cut..
      vervang die noten in brinta met melk ofzo, of iets anders, brood met kip of tonijn..

edit: ik vind het er in het algemeen niet echt slecht uitzien, eventueel wat lager in vetten, 80 ofzo..
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by brainiac View Post
        Post je voedingsschema is ipv. je trainingsschema. En whey-allergie lijkt me sterk, waarschijnlijk is t je lichaam t gewoon niet gewend die hoeveelheid eiwitten, trekt vanzelf wel bij. Maar nogmaals post je voeding is, ben benieuwd op hoevee eiwitten je uitkomt.

Staat op het eerste tabblad van de excel .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by brainiac View Post
          Voedingsschema staat erbij, eerste tabblad.

Vind het overigens ook vreemd dat er je puistjes ervan krijgt.
          Ik heb wel gehoord dat als je veel melk drinkt dat de kans op acne verhoogt tot 50%.

Edit: Pinada was voor +1

Comment

Wat voor whey heb je overigens? Concentraat? Dan kan het baten eens een isolaat te proberen, daar schijnen minder mensen last van te hebben.

Maar het zou inderdaad ook heel ergens anders aan kunnen liggen. Ik meen dart het advies niet alleen was je eiwitten uit voeding te halen in plaats van uit whey, maar ook om wellicht wat rustiger op te bouwen met de hoeveelheid eiwitten?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

genoeg water drinken helpt ook, tenminste hielp bij mij

Comment

biergist slikken ook sommige mensen trouwens maar zelf geen ervaring mee

Comment

Ik heb ook al paar keer opgevangen dat je van isolaat minder snel last zou hebben van puistjes, dat zou je altijd eens kunnen proberen.

Comment

ik gebruik op het moment dus whey isolat van xxl nutr.

maar ik wil er echt weer vanaf!
                    want heb het 3 jaar lang erg gehad en nu was het EINDELIJK weg.
                    ik drink redelijk veel melk idd, zal er wel tijdje mee minderen en minimaal 2 liter water drinken?

dankje voor jullie snelle reacties

sjoerd

Comment

Originally posted by gleke View Post
                      je zit dus in zeer lichte cut..
                      vervang die noten in brinta met melk ofzo, of iets anders, brood met kip of tonijn..

edit: ik vind het er in het algemeen niet echt slecht uitzien, eventueel wat lager in vetten, 80 ofzo..
                      oke
                      dus vetten 80 en dan alles bij KH doen?
                      en misschien wat van me eiwitten af? of dat goed

Comment

Originally posted by Sjorssss View Post
                        oke
                        dus vetten 80 en dan alles bij KH doen?
                        en misschien wat van me eiwitten af? of dat goed
                        zou niet alles bij KH doen maar ook beetje vetten is lekker makkelijk
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Je denkt dat het aan de whey ligt? Het kan ook aan melk/zuivel zijn. Probeer dit eens een tijdje uit je schema te halen als het dan beter kan je best een schema opstellen zonder zuivel.

Shakes (isolaat) met water.
                          In de avond casseine shake, dit is zelfs goedkoper als kwark.

Je kan ook biergist nemen en wat ook aan te raden is is een vitamine supplement met redelijke hoeveelheid zink.
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                            Je denkt dat het aan de whey ligt? Het kan ook aan melk/zuivel zijn. Probeer dit eens een tijdje uit je schema te halen als het dan beter kan je best een schema opstellen zonder zuivel.

Shakes (isolaat) met water.
                            In de avond casseine shake, dit is zelfs goedkoper als kwark.

Je kan ook biergist nemen en wat ook aan te raden is is een vitamine supplement met redelijke hoeveelheid zink.

oke, het kan ook wel kloppen want ik drink al 3 jaar lang belagelijk veel melk en heb al 3 jaar lang last vn puistjes... dus er zit wat in ;p
                            ik heb zink tabletten gekocht en ik ga me schema aanpassen dat alle melk eruit is.

Kan ik 's ochtends brinta wel gewoon emt melk doen?

Sjoerd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X