Allereerste eetschema, Feedback nodig!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allereerste eetschema, Feedback nodig!

Goedemiddag,

Ik ben Joost, 18 jaar oud, 94 kg, 24,3 % BF en ik wil graag afvallen.
    Ik train al een tijdje 2x in de week, full-budy. Sinds 2 weken train ik 3 maal per week. Dan doe ik kracht en tevens cardio na de training.

Ik heb eerst mijn eetpatroon eens vastgelegd. Nu blijkt dat ik al zo'n 500kcal onder mijn behoeft zit.
    (Zie Eetschema_zoals_ik_begon_21-Sep_2010.xls

Maar toch lukt het me niet om af te vallen. Ik drink de hele dag door water, ik merk wel dat mijn spieren meer groeien, maar mijn buikomvang wordt niet kleiner.

Maar goed, zou iemand mij eerst eens feedback kunnen geven op mijn schema?

Bedankt.

ik zie alleen maar troep staan, koffie met suiker, chocolade biscuit, kaas, appelmoes, ham,hagelslag,stroopwafel, ontbijtkoek.....

begin eerst met de sticky's te lezen, zodat je weet wat schoon eten is want wat je nu naar binnen werkt is suiker suiker en nog een suiker....
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Belachelijke schema. Waar zijn de eiwitten? Waar zijn de vetten? Te hoog in je kh, laag in kcal. Veel suikers. Stickys mijn vriend.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Haha bedankt allebei voor jullie commentaar. Dit is mijn eetschema zoals ik het de afgelopen paar maanden doe ongeveer.
        Die koffie met melk en suiker ga ik weg laten, die ontbuitkoek en chocoladebiscuit laat ik ook weg. Maar voor het brood met kaas en ham, daar zitten toch juist veel eiwitten en weinig koolhydraten in? In die kaas en ham iig?Ook het avondeten lijkt me wel goed, met die yoghurt enzo, alleen de appelmoes zou wel weg mogen.

Maar waar zou ik die boterhammen met kaas en ham voor kunnen ruilen dan? Ik zit namelijk op school en kan niet zo ontzettend veel meenemen, het liefst eet ik brood, dat is makkelijk mee tenemen enzo.

Comment

dude... dit gaat echt nergens over.
          lees de sticky's over voeding maar eens rustig door voordat je hier met zo'n BS eetschema komt en dan jezelf nog afvraagt wat je verkeerd doet.

De kunst zit m niet in minder eten.... je moet gewoon beseffen WAT je eet.
          In je boterham met kaas zitten niet zoveel eiwitten als je denkt en dat geld ook voor ham,varkensvlees is troep! en brood zit bomvol koolhydraten.

Je moet je lichaam de juiste voedingstoffen geven wanneer het nodig heeft en NIET andersom. En overbodige dingen 6 dagen per week laten staan!! wat je lichaam niet nodig heeft kun je zonder.

Verdiep je maar s in bijv je suikerspiegel... die moet mooi constant blijven in plaats van pieken zoals bij jou s'avonds?!?!

kortom, anders leren eten dus lekker stickys lezen
          uut grunn!

Comment

Okee,

bedankt,ik weet wat me te doen staat.

Tot ziens..

Topic kan gesloten worden btw.

Comment

als ik jouw was

sticky lezen idd,
              en
              ham en kaas vervangen door Tonijn en kipfilet barstens vol eiwitten,
              en pindakaas voor de vetten.

en 's ochtends voor je werk?
              bak brinta, voel je goed bij lekker veel KH dus dan start je goed..
              uurtje of 10 4 sneeen brood met kip filet
              2 uurtjes later 4 sneeen met pindakaas

ga zo maar door.
              dan kom je erwel!
              beetje creatief zijn met voeding
              wat mij erg hielp was deze site
              voedingswaardetabel.nl

succes!

Comment

Ik heb mijn nieuwe schema bijna klaar, maar weet iemand hier een alternatief voor kwark tussen de middag? Want dat kan ik echt na een paar dagen niet meer door mn keel krijgen..

Comment

probeer volle kwark eens... vind ik veeeeel beter te eten dan magere.
                  Aan de andere kant als je echt wilt afvallen misschien ook niet de meest effectieve oplossing
                  Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X