Bulk, advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk, advies

Ik ben dus bezig met bulken. Maar heb er mijn bedenkingen bij. Als je bulkt wil het dus zeggen dat je bijkomt en meer massa krijgt. Je spieren worden ervan groter. Maar ik vind dat mijn buik ook veel dikker word, moet ik deze dan gewoon harder trainen of is dit normaal?

Advies graag!!

Originally posted by Crombez View Post
    Ik ben dus bezig met bulken. Maar heb er mijn bedenkingen bij. Als je bulkt wil het dus zeggen dat je bijkomt en meer massa krijgt. Je spieren worden ervan groter. Maar ik vind dat mijn buik ook veel dikker word, moet ik deze dan gewoon harder trainen of is dit normaal?

Advies graag!!
    minder boven behoefte eten?

Comment

Originally posted by Crombez View Post

Advies graag!!
      Kun je jou voedingsschema laten zien
      September 2010! There we gooooooo!!!
      No Rollbacks!

Comment

's Ochtends eet ik een half brood met pindakaas
        Als tussendoor een handvol amandelnoten met een banaan.
        's Middags eet ik meestal warm, dus vlees, aardappelen en wat groenten.
        Terug als pauze een handvol amandelnoten met een banaan.
        Voor het trainen nog wat boterhammen.
        Na het trainen 1 of 2 kipfilets met aardappelen. En als dessert een banaan.

Comment

Grofweg: Je eet te weinig eiwitten, daardoor zijn het niet je spieren die groter worden als je bijkomt...

Dingen die je zou kunnen eten om meer spiermassa ipv vetmassa aan te zetten:
          Melk
          (meer) kip
          eieren
          kwark
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Kan je dan wat voedingsproducten noemen waar veel eiwitten inzitten?

Comment

Oeps, hierboven vergeten naar beneden te scrollen en gereageerd terwijl het antwoord er al staat..

Dank voor de tips..
              Voor de eiren, mag dit dan gewoon geroerde eiren zijn?

Comment

Zie de stats van een ei :

ei (gebakken) 1 stuk 110 7.0 0.5 9.0
                ei (gekookt) 1 stuk 74 7.0 0 5.0
                September 2010! There we gooooooo!!!
                No Rollbacks!

Comment

Klinkt alsof je eigenlijk niet wil bulken. Met bulk krijg je altijd ook een stuk bf mee.
                  Als je gewoon net iets boven je onderhoud gaat zitten werkt dan misschien beter voor je.

Net iets minder snel massa bouwen, maar wel veel droger.

Ik principe hoef je echt maar miniscul beetje boven onderhoud te zitten om goed te kunnen blijven groeien. Ik geloof dat je 'technisch gezien' iets van 16 kcals per dag extra nodig hebt om 10kg spier te kunnen groeien in een jaar. Wel eens een interessant sommetje over gezien.

Wel de truc om dan echt reteprecies je onderhoud te weten
                  Fear is the mind killer

Comment

SF,
                    zo moeilijk is het niet hoor om op de juiste waardes te komen.
                    De spiegel en de clipper zijn de tools.

Als bf harder gaint dan de VVM dan eet iemand teveel, dus verlagen en de training intensiveren.

Je hoeft idd niet erg veel boven je behoefte te zitten om te groeien.

Probleem is wel dat de meesten verkeerd bulken en ook verkeerd cutten.
                    Ze zetten massa's vet aan en gaan dan diep cutten om weer spiermassa te verliezen.....Allemaal Sonja Bakkertjes dus.....

@ Crombez,
                    Waarom eet je een half brood als ontbijt?
                    Waarom zo weinig eiwitten en waar is je postworkout shake?

Je eet handenvol pinda's en noten. Waarom ?
                    1 handvol per dag is zat.
                    Je mag aanvullen met 4 plakjes brood en pindakaas, is ook zat.

Verder;
                    eet een aantal plakken brood met kip of kalkoenfilet en ei als ontbijt, met een flink glas melk.
                    Voor je ontbijt heb je 2 eieren nodig.
                    Tussendoor een paar plakken brood met kip of kalkoen, de banaan mag wel blijven.

Tussen de middag warme hap is perfect.

Verder moet je zelf even gaan puzzelen in dezelfde stijl als ik je aangeef.

Hoe laat train je eigenlijk en waarom eet je later weer aardappelen?
                    Je eet 2 x aardappelen, ben je aardappeljunk?
                    1x overslaan, je eet alleen maar zetmeel waar je dik van wordt. Dus de laatste aardappelmaaltijd sla je over en neem je eventueel rijst met kip of vis.

Over de gehele dag drink je een hele liter melk, niet minder!
                    van de bananen 1 skippen, 2 is zat.

Geef dus nog even aan hoe laat je traint.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

yikes.. ruim een half brood en 2x aardappels. Zal je wel zwaar in de kh zitten ook.
                      Fear is the mind killer

Comment

Ik train meestal 's avonds, rond 19 uur. Soms 's middags omdat ik dan geen tijd heb 's avonds.
                        De dagen die ik train zijn maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

Comment

@marnop, waarom zou je in godsnaam maar 1 hand vol met noten nemen? Dan heb je vrij weinig vetten. 80-120g voor een bulk is niets mis mee.

@topic. Maak gewoon een voedingsschema en werkt vanuit daar. Als je je niet aan een voedingsschema wilt houden zou ik er alsnog eentje maken om een indicatie te krijgen van wat je precies moet eten en hoeveel kcal en dergelijke er in alles zit. Gewoon handig om er naast te hebben.
                          Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                            @marnop, waarom zou je in godsnaam maar 1 hand vol met noten nemen? Dan heb je vrij weinig vetten. 80-120g voor een bulk is niets mis mee.

@topic. Maak gewoon een voedingsschema en werkt vanuit daar. Als je je niet aan een voedingsschema wilt houden zou ik er alsnog eentje maken om een indicatie te krijgen van wat je precies moet eten en hoeveel kcal en dergelijke er in alles zit. Gewoon handig om er naast te hebben.
                            Je hoeft niet persé al je vetten uit noten te halen, en een handvol kan als nog wel een goede 100 gr. noten zijn. Variatie is fijner/beter, denk hierbij aan zuivel of vette vis.
                            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                              Je hoeft niet persé al je vetten uit noten te halen, en een handvol kan als nog wel een goede 100 gr. noten zijn. Variatie is fijner/beter, denk hierbij aan zuivel of vette vis.

Yep,
                              je was me voor Brainiac.
                              vis, eieren, melk, boter, olie, vlees, pindapasta enz enz overal zitten vetten in die je allemaal opneemt, dus waarom volproppen met noten?

Liever meer vetten met omega's, CLA enz.
                              Ik eet trouwens bijna nooit noten, vind het helemaal niet nodig, misschien ben ik daarom zo'n klein schraal mannetje.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X