Man die 10 jaar lang rauw voedsel eet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik maak er voortaan mijn pwo shake van.
    Het beviel me prima de vorige keer.
    Ik maak dan een shake van:
    Bladspinazie
    Bleekselderij
    Bananen
    cocos
    creatine
    bcaa
    glutamine

lijkt mij veel beter dan zo een PWO drankje waar synthetische toevoegingen in zitten.
    Ik doe dit ook omdat ik in de nakuur zit en me kuur totaal niet bevallen is de vorige keer en merk wat as met je kan doen(in negatieve zin).
    De buitenkant is mooi maar de binnenkant daar presteer je mee en als die het af laat weten heb je toch wel een probleem die aan de buitenkant doorwerkt.
    Rauw vlees zou ik nooit aan beginnen btw.
    Face your demons...........

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      Ik d8 door het verwarmen in de pan, gril of magnetron dat er vitamines kapot gingen ofzo, dit blijkt dus onzin te zijn?
      Nee. Als je kookt gaat er nog steeds wat kapot. Maar wat je eet kan het lichaam wel allemaal opnemen. In rauw voedsel zit meer voedingswaarden, maar het lichaam kan dit niet allemaal verteren waardoor het merendeels nutteloos vlees wordt ook al zit er meer in.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Nee. Als je kookt gaat er nog steeds wat kapot. Maar wat je eet kan het lichaam wel allemaal opnemen. In rauw voedsel zit meer voedingswaarden, maar het lichaam kan dit niet allemaal verteren waardoor het merendeels nutteloos vlees wordt ook al zit er meer in.
        Ahhh oké, weer wat geleerd op de vroege zondag ochtend thnx
        Calisthenics / Street workout

Comment

jongens ik bedoel gewoon, wrm sommige zo moeilijk doen om gezond rauw eten, daarom zeg ik is fast food beter dan ?
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            jongens ik bedoel gewoon, wrm sommige zo moeilijk doen om gezond rauw eten, daarom zeg ik is fast food beter dan ?
            Lekkere vergelijking, in een half uur kan je een maaltijd bereidt hebben, zolang ben ik ook bezig om naar de dichtsbijzijnde mac en terug te rijden.. Dan prefereer ik toch echt wel mijn eigen prakkie, voor zover je dat echte kookkunst kan noemen
            "Straight outta gym"

Comment

Dat een carnivoor planten niet kan verteren, komt deels door de lengte van de darm.
              Maar waarom zou een omnivoor (wij dus) rauwe voeding niet goed kunnen verteren?

Comment

Ik had gehoord van mijn biologie lerares dat als iemand lang vegatariër is en dan plotseling vlees gaat eten, deze moeite kan hebben met het opnemen hiervan. Ik weet het niet zeker meer, maar ik blijf iig bij me stukkie vlees.

Verder merk je hetzelf ook wel af en toe, eet maar eens veel groente en dan zie je soms nog onverteerde resten ervan dit vanwege de lengte van onze darmen. Dit komt omdat onze darmen niet alleen zijn ingesteld op alleen groente te eten zoals bij een koe ofzo
                "Straight outta gym"

Comment

Het is gewoon een nerd als je het mij vraagt. Met een fysiek om te huilen.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                    Nee, ik denk dat er een combinatie beter is. Rauwkost heeft best zijn waarde en kun je dus prima eten, maar als je alles wat je eet rauw doet, gaat het zijn doel voorbij.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X