Verantwoord zuipen?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verantwoord zuipen?!

Beste Bodynetters,

aankomende week ga ik eens goed uit, heb een groot feest! Omdat ik zo streng mijn dieet volg, op m'n voeding let en alles eraan doe om in shape te komen, drink ik haast geen alcohol. Echter, als dat wel het geval is, dan gaat het meestal erg hard.

Hebben jullie nog tips voor 'verantwoord zuipen?' dus, vooral do's and dont's? Weet dat het natuurlijk allemaal niet goed is maar hoor altijd wel van die dingetjes van 'tussen elk drankje shotje water' dat soort dingen. Ook voor de kater.

Ben erg benieuwd naar jullie reactie!
    Thx alvast!

hou je broek aan en richt geen vuurwerk op anderen
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Onzin verhaal, je zoekt excuses, drink of drink niet.
      Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Als je eens in de 2 maanden een feestje hebt zou ik niet zo moeilijk doen.. Je kan ervoor kiezen om na een paar drankjes een goeie jonko te roken, of wat truffels te vreten. Met truffels heb je ook wel een goeie avond en je wordt er niet gaar van, je kan het gewoon kopen bij de smartshop.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Jep wiet/hash is een goede optie.
          Mocht je daar niet van houden probeer dan je geweten te zussen met een bacolight!
          There are no shortcuts to any place worth going
          178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            hou je broek aan en richt geen vuurwerk op anderen
            Hahahahahahahhahahahahaha ik schoot in 1x in de lach

@topic
            Probeer vooral shotjes te nemen of mix het met cola light. Als je bijv wijn wilt drinken.. neem dan rode wijn of droge witte ipv zoete witte wijn.

De dag dat je gaat zuipen.. eet gewoon minimaal de hoeveelheid eiwitten als dat je normaal eet, meer kan dus ook. Eet max 1.5 gram carbs per kilo lichaamsgewicht. 0.3 gr vetten per kilo lichaamsgewicht. Hou hierbij rekening mee dat er in drankjes dus carbs zitten en mee hoort te tellen..

En eet geen vette hap ofzo.. maar probeer bij thuiskomst gewoon je kwarkje of caseine shake te nemen.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
              Als je eens in de 2 maanden een feestje hebt zou ik niet zo moeilijk doen.. Je kan ervoor kiezen om na een paar drankjes een goeie jonko te roken, of wat truffels te vreten. Met truffels heb je ook wel een goeie avond en je wordt er niet gaar van, je kan het gewoon kopen bij de smartshop.
              Vind je truffels niet wat te heftig voor een feest? Zeker als je ze nog nooit hebt geprobeerd zou ik dat niet aanraden :P

Van 15gr kan je hele heftige/lange trip krijgen
              19j - 1.96m - 105kg
              Train harder, grow faster

Comment

Zoals Tonic zegt : of je drinkt helemaal niet of je zuipt jezelf lam

Comment

Originally posted by Tonic View Post
                  Onzin verhaal, je zoekt excuses, drink of drink niet.
                  Is geen onzin.. je kan de schade beperken.

Comment

drankje

Dat je wat gaat Zuipen is niet erg, tuurlijk is het beter niet te doen maar het kan geen kwaad als je daarna gewoon weer strict je voeding volgt, je lichaam hersteld heel snel dus wees maar niet zo bang...altijd beter nog dan drugs.
                    Gewoon genieten die avond dus....

HARDCORE FITNESS EN BODYBUILDING :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service

Comment

http://forum.bodynet.nl/afslanken/40...afslanken.html

Artikel van martin berkhan, hier gepost door dynobet. Wat mr berkhan bedoelt is dat de nadelige effecten van alcohol zwaar overdreven zijn. Als je wil drinken en je wil je aan je schema houden, houd dan rekening met de kcal die in alcohol zitten (7kcal per gram ongeveer). Een kcal is nog steeds een kcal, dus zolang je totale kcal inname onder (boven) je behoefte is, val je af (kom je aan).

Zelf zou ik zeggen, laat je eens een avond gewoon gaan. Heb dit een hele week gedaan, en de schade viel enorm mee.
                      @ ketIF

Comment

'Verantwoord zuipen?'

Een eiwitshake met 12% erop
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          'Verantwoord zuipen?'

Een eiwitshake met 12% erop
                          Hahahahah..

Ik kom op een briljant idee.. voor mn club later.. WhiskeyWhey, een WWtje

In een whiskyglas met schepje whey. Voor de echte man

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            Hahahahah..

Ik kom op een briljant idee.. voor mn club later.. WhiskeyWhey, een WWtje

In een whiskyglas met schepje whey. Voor de echte man
                            Mike "The Situation" Sorrentino has not only taken protein to the shelves of GNC through his new supplement line but also has put protein into the hands of bartenders and party goers alike. "The Situation", star of MTV's Jersey Shore, is the new spokesman of Devotion, the world's only protein infused vodka. The vodka has 2 grams of protein per standard 1.5 oz. shot. According to Devotion Vodka's website:

Comment

Originally posted by Rigest View Post
                              Daarom is hij zo tof.. hij en ik...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X