Verantwoord zuipen?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou bedankt voor alle reacties, heeft aardig wat los gemaakt in zo'n korte tijd zie ik hehe.
    Oja, is trouwens geen excuus, ik zeg toch dat ik bijna nooit zuip en goed op m'n voeding let, vraag alleen of er nog dingentjes zijn waar ik op kan letten, maargoed. In ieder geval bedankt voor de reacties, wordt mooie avond. Ben dan ook weer mentaal helemaal opgeladen om er daarna weer keihard tegen aan te gaan!

Comment

Tsja, als je een hele tijd niet gedronken hebt, gaat het sowieso hard na een paar glaasjes. Zo ben ik tegenwoordig al redelijk jolig na een glaasje of 2-3, terwijl ik hier vroeger toch wel het 2-3 voudige voor nodig had.

Ook hoef je je niet compleet lam te zuipen, en kun je het gewoon bij maximaal 5-6 glazen houden. Dat is, als je al een tijdje niet gedronken hebt, genoeg om een avond lang wel wat losser te zijn. En drink tot slot gewoon wodka, dat is niet alleen een echte mannendrank, maar er zit ook eens niks anders in dan water en alcohol, in tegenstelling tot bijvoorbeeld bier, waar maltose in zit. Zo doe je tenminste ook nog een beetje 'clean' drinken.

Ook heeft gameface een leuk threadje lopen over GHB als vervanger van alcohol. Het enige probleem is echter dat dit iets moeilijker te doseren is.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
        hou je broek aan en richt geen vuurwerk op anderen
        Dat is pas goede raad
        Fuck ordinary,be legendary

Comment

Verantwoord zuipen bestaat natuurlijk niet he. Als je nooit/zelden drinkt en je hebt nu dit feestje doe dan gewoon eens lekker mee joh. Je leeft maar 1x. Die ene keer gaat je echt niet de das om doen. Tenzij je gaat comazuipen natuurlijk, maar daar gaan we niet van uit. Zolang je maar niet elke week zo'n feestje hebt is er verder weinig aan de hand.

Comment

MDMA lijkt me wel geschikt
            Face your demons...........

Comment

Of gewoon avondje aan de coke
              Fuck ordinary,be legendary

Comment

Er bestaat geen verantwoord zuipen.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

1 keertje lijkt me niet zo erg... gewoon van te voren, tijdens of erna ( of alle 3 ) een paar jointjes roken dan komt het wat harder aan en hoef je niet zo veel te zuipen. Als je van te voren iets eet waar veel vet in zit kun je volgens mij meer alcohol drinken hebben voordat je dronken word. Dat heb ik zelf ook wel gemerkt dus misschien een lekker bord pangafilet van te voren met wat volkoren pasta ofzo?

En veel water drinken dan is de kater ook minder een kater is bij mij funest voor m'n eetschema

Comment

Goeie maaltijd ervoor, tussendoor wat water drinken & wanneer je thuis bent nog een liter water met een bakje kwark (Y)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X