Proteine shakes slecht voor je!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proteine shakes slecht voor je!?

Ik heb net even ruzie gehad met me ma. Zij was even op tv aan het kijken(buitelandse zender) en daar praten doktoren over dat het slecht is om proteine shakes te nemen. Dat je daardoor later geen kinderen meer kan krijgen etc etc.

Ik geloof hier zelf niet in, maar kunnen jullie wat goede argumenten bedenken waardoor dit niet klopt? Ik zei al dat eiwitten zitten toch ook gwn in je eigen voedsel die je eet, dus whats the deal? Zegt ze dat dat wel beter is.

proteineshake zorgt ervoor dat je geen kinderen kunt krijgen, bullchickencowmyshit. Andere middelen kunnen daar wel voor xorgen als je t niet verantwoord gebruikt, maar dan gaan we over op de as.
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Hahahahahahhahahahahahahahhahahahahhhahahahahaha

Comment

ouders he.. je moet ze me niet leren kennen.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sperma weetjes
          • Gemiddeld krijgt een man in zijn leven 5000 keer een zaadlozing door geslachtsgemeenschap en 2200 door de masturbatie. Totaal bevat het ongeveer 53 liter sperma.
          • Een gezonde man produceert per dag ongeveer 70,000,000 spermacellen
          • Een theelepel sperma bevat 5 calorieĂ«n
          • Eiwitten zijn goed voor de ontwikkeling van sperma
          Dus mocht je vriendin wat extra kcal gebruiken help er even..

Nu even zonder dollen, dit plukte ik van een site. Sorry voor de rare naam van de link kan er niets aan doen, dit was de eerste hit :P
          Penisvergroting-online.nl
          "Straight outta gym"

Comment

Niet zozeer de schuld van de ouders, maar de schuld van die mensen die dit soort crap uiten op tv, in tijdschriften etc.

Comment

Het zijn gewoon eiwitten.. Dat ze in poedervorm verkocht worden om te mengen met water of iets anders maakt verder geen ruk uit.

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Sperma weetjes
                • Gemiddeld krijgt een man in zijn leven 5000 keer een zaadlozing door geslachtsgemeenschap en 2200 door de masturbatie. Totaal bevat het ongeveer 53 liter sperma.
                • Een gezonde man produceert per dag ongeveer 70,000,000 spermacellen
                • Een theelepel sperma bevat 5 calorieĂ«n
                • Eiwitten zijn goed voor de ontwikkeling van sperma
                Dus mocht je vriendin wat extra kcal gebruiken help er even..

Nu even zonder dollen, dit plukte ik van een site. Sorry voor de rare naam van de link kan er niets aan doen, dit was de eerste hit :P
                Penisvergroting-online.nl
                ik denk dat die eerste punt bij een heel boel eerder andersom is, hehe! Dan nog klinkt t vrij veel, maar als je omrekend in t gemiddelde aantal jaren dat de meeste seksueel-actief zijn valt t nog best mee.

Comment

Dus als je melk drinkt (eiwitten), vlees eet (eiwitten), vis enz.enz. kun je geen kinderen krijgen?!

In 1 shake zit ongeveer de hoeveelheid eiwitten dat in 100-150gram vlees zit. De eiwitten in je shake zijn natuurlijk eiwitten en whey eiwit heeft een van de meest hoge biologische waarden!

Iemand die dit soort onzin beweert moet een verbod om te spreken krijgen. Het erge is dat jij dit soort onzin weer recht moet zien te trekken bij je ouders. Sterkte ermee!
                  www.sportfood.nl

Comment

ben nog maar 18 en zit denk ik al bijna ruim over die 2200 XD
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

indd, word er helemaal gek van.

@waterpoloboy check je bron dude, lijkt me niet echt betrouwbaar.

Comment

Refereer naar het boek jou personal trainer Oswin Beingsick,
                        Hij zegt ook dat shakes goed zijn denk dat je ouders hem wel geloven/vertrouwen.

succes man!

Comment

Dat is waarschijnlijk helemaal niet gezegd en heeft je ma dr gewoon van gemaakt

Comment

Originally posted by gleke View Post
                            ben nog maar 18 en zit denk ik al bijna ruim over die 2200 XD
                            Dat had ik ook in gedachte.. hahahahahaa

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              indd, word er helemaal gek van.

@waterpoloboy check je bron dude, lijkt me niet echt betrouwbaar.
                              Ik geef altijd standaard de "bron" erbij. Meestal pak ik een van de eerste hits bij dit soort onderwerpen. Ik denk niet echt dat er hoogstaande wetenschappelijke onderzoeken zijn gedaan naar het innemen van eiwitten of dat je vruchtbaarheid aantast. Ik denk dat er maar weinig zijn die aan dat onderzoek mee willen doen, want je zou dus geen bouwstoffen dmv voeding mogen binnenkrijgen. Ben benieuwd hoe die zaadcellen er dan gaan komen..

@Gleke en Gameface.. Shit man rustig aan doen, straks is het op voor dat je uitstapt
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X