Voedingsschema oké zo?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema oké zo?

Hallo

Ik heb een schema via het forum gevonden en dit heb ik zo een beetje aangepast naar wat ik denk dat goed is. De bedoeling is dat ik 4 keer ga trainen in de week. Er staan sowieso wel wat fouten in dus geef maar commentaar.

Bedankt!
    Attached Files

Iemand?:d

Comment

ik weet niet wat je met die xls hebt gedaan... maar de totalen ontbreken onderaan.
      Kan nu dus niet goed zien hoeveel van wat je in totaal binnen krijgt.

Maar waar zijn je groentes? Alleen beetje tomatesap gaat niet werken hoor. Ik hoop dat je die verder trouwens zelf maakt, anders zal er wel veel zooi in zitten.

Whey voor het slapen gaan is gewoon zonde. Verder lijkt het me dat je hoog in de carbs zit.. maar kan het niet met zekerheid zeggen aangezien de totalen ontbreken.
      Fear is the mind killer

Comment

Ziet er goed uit, alleen de totaal k/e/v staan er niet. Maar denk dat je dit scheme prima een tijdje kan volgen.

En sf heeft trouwensook nog 2 goede punten. Zonde van je whey, zal weinig toevoegen. Neem anders een halve kilo kwark ipv van 250 gr. en die whey.
        Last edited by brainiac; 20-10-2010, 22:09.
        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Euhm raar van de totalen, ik zal het bestand morgen aanpassen en terug posten. Wat kunnen jullie mij aanraden van groenten? Ohja en met tomatensap bedoel ik eigenlijk zo een soort provencaalse pasta saus in zo een pot. Voor het slapen dus eigenlijk gewoon wat kwark en noten en niets meer?

Comment

Brocolli, bloemkool, bonen etc. in de bulk kan je je eigenlijk allle soorten groenten veroorloven, waar je maar zin hebt dus. En ja de kwark en noten zijn voldoende, eventueel zou je de hoeveelheid kwark en noten kunnen opschroeven als je wilt. t Is eigenlijk anders zonde van je whey, whey enkel in de ochtend en voor of na de training. Voor de avond zou je eventueel ook wel een caseineshake kunnen nemen ipv de kwark, maar in de bulk zou ik t bij kwark houden ook vanwege de kcal.
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Hierbij is mijn nieuw eetschema. Ik heb de kwark s'avonds van 250 gr naar 500 gram verhoogd, ik heb de whey shake 's avonds weggelaten en ik heb ook nog 1 maaltijd weg gedaan omdat mijn kcal wel wat te hoog waren. IK heb ook de totalen erbij gezet en nog een paar kleine aanpassingen gemaakt. Is het voor de rest oké volgens jullie?
              Attached Files

Comment

Iemand wat aanmerkingen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X