Originally posted by karsonston
View Post
Ik val niet af?
Collapse
X
-
Originally posted by karsonston View PostIk had het anders moeten zeggen, ik ben allergisch voor vis.. dus ik heb niet echt een optie.
ik ga wel naar een dietist lijkt me iets minder werk dan zelf met schemas in de weer te gaan. ik dacht dat het minder moeite zou zijn
toch bedankt
Beetje lullig eh voor de andere mensen, die moeite voor jou gedaan hebben dat je bij wijze van na 4 om hulp schreeuwende posts het allemaal al teveel moeite vindt en net doet of een diëtist je wel zal helpen. Ja dat zal hij/zij, want je betaalt hem of haar daarvoor, want ze gaat het je allemaal voorkauwen..Last edited by Iron Mind; 22-10-2010, 12:14."Straight outta gym"
Comment
-
oke even een serieuze reactie van mijn kant. er zijn veel dietisten die verkeerde informatie geven. klinkt stom, is echt zo. in begin snel afvallen en dan metabolisme naar de &%$#@ en weer aankomen. als je ECHT geen zin hebt om schema zelf te maken kan je nog beter schema van mij (of natuurlijk iemand anders) kopieren en tonijn vervangen door beetje kipfilet/eieren. het is inderdaad even paar uurtjes werk om goed schema te krijgen maar het is het echt dubbel en dwars waard.
Comment
-
Originally posted by karsonston View PostIk had het anders moeten zeggen, ik ben allergisch voor vis.. dus ik heb niet echt een optie.
ik ga wel naar een dietist lijkt me iets minder werk dan zelf met schemas in de weer te gaan. ik dacht dat het minder moeite zou zijn
toch bedankt
Diëtist zou ik niet doen.
We komen wel eens schema's tegen van mensen die dat van een diëtist kregen. Dat zijn meestal zelfmoordschema's of poging tot zelfdoding te noemen. Voor vetverbranding is het dan waardeloos iig. Het is dan veel te weinig eten en onmiddellijk jo-jo effect opbouwen.
Probeer toch maar eens dat schema van Viking, klik de link aan open het schema. Er zijn 2 pagina's. de eerste is het schema zelf, de 2e pagina staat een lijst met allerlei voedingsmiddelen. Je hebt een klein kwartiertje werk en dan heb je je eigen schema. Daar heb je dan ook wat aan, en je hebt dan iets waar je trots op mag zijn vooral als het resultaat ook nog eens erg goed is.
Probeer het maar. Het valt wel mee.
http://forum.bodynet.nl/attachments/...-cutschema.xlsLast edited by marnop; 22-10-2010, 12:18.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Mijn advies bij een diëtist was het volgende. Van duursport had zij wel kaas gegeten, want ze stelde de kcalinname op 60% koolhydraten, maar van krachtsport weinig of zelfs niets. Ik sport dan wel redelijk veel, maar ik wilde juist spiermassa aankomen, dus leek 60% koolhydraten mij wat veel. Ik kreeg het volgende voor gesteld. 140g Eiwit, 390g Koolhydraat en 70g Vet. Totaal 2750kcal ongeveer.
Ik heb toen het aantal kcal aangehouden de eerste tijd en ben toen op 200g Eiwit, 350g Koolhydraat en 110g Vet gaan zitten en groeide in het begin zo'n 4kg per maand aan spiermassa.. Ik betwijfel of dit ook gebeurt was met dat maximum van 140g Eiwitten..
Ik had mijn behoefte uitgerekend met een dergelijke calculator en kwam zelf ook al op 2800kcal uit, dus precies hetzelfde als door haar vastgestelde behoefte + sportactiviteit.
Ik zou gewoon zelf aan een schema gaan werken. Het is tenslotte je eigen lichaam waar je het voor doet. Ik vond het juist erg leuk, wetende dat ik naar mijn weten zo gezond mogelijk bezig was om mijn sportprestaties te verbeteren dmv voeding.. Zie het niet als iets voor 2 maanden om weer slanker te worden, maar als een levenswijze..
@ Marnop zijn gedeelte: Als je resultaat boekt dmv hard trainen en het juiste eten, dan heb je zeker iets waar je trots op kan zijn.. Ik neem aan dat je niet de rest van je leven 1 x per week bij de diëtist wil zittenLast edited by Iron Mind; 22-10-2010, 12:25."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostMijn advies bij een diëtist was het volgende. Van duursport had zij wel kaas gegeten, want ze stelde de kcalinname op 60% koolhydraten, maar van krachtsport weinig of zelfs niets. Ik sport dan wel redelijk veel, maar ik wilde juist spiermassa aankomen, dus leek 60% koolhydraten mij wat veel. Ik kreeg het volgende voor gesteld. 140g Eiwit, 390g Koolhydraat en 70g Vet. Totaal 2750kcal ongeveer.
Ik heb toen het aantal kcal aangehouden de eerste tijd en ben toen op 200g Eiwit, 350g Koolhydraat en 110g Vet gaan zitten en groeide in het begin zo'n 4kg per maand aan spiermassa.. Ik betwijfel of dit ook gebeurt was met dat maximum van 140g Eiwitten..
Ik had mijn behoefte uitgerekend met een dergelijke calculator en kwam zelf ook al op 2800kcal uit, dus precies hetzelfde als door haar vastgestelde behoefte + sportactiviteit.
Ik zou gewoon zelf aan een schema gaan werken. Het is tenslotte je eigen lichaam waar je het voor doet. Ik vond het juist erg leuk, wetende dat ik naar mijn weten zo gezond mogelijk bezig was om mijn sportprestaties te verbeteren dmv voeding.. Zie het niet als iets voor 2 maanden om weer slanker te worden, maar als een levenswijze..
@ Marnop zijn gedeelte: Als je resultaat boekt dmv hard trainen en het juiste eten, dan heb je zeker iets waar je trots op kan zijn.. Ik neem aan dat je niet de rest van je leven 1 x per week bij de diëtist wil zitten
Comment
-
Inderdaad, daarom laat ik ook snoep, koek en dat soort dingen staan.. Ik zie klasgenoten zich er mee volproppen en als ze vragen waarom ik nooit iets neem. Antwoord ik altijd, je lichaam heeft er weinig tot niets aan en ik eet dus liever iets waar mijn lichaam wat aan heeft. Als je je dit beseft en verder geen behoefte hebt aan suiker en dat soort dingen kan je je bijna altijd aan je voedingschema houden muv verjaardagen, feestjes, vakanties etc.. (sommige willen ook wel eens genieten en daar geef ik ze geen ongelijk in) Hoewel ik het wel weet wat ik zou nemen als ik de keuze heb uit een stuk appeltaart of een groot stuk kipfilet. De keuze is aan jezelf uiteindelijk"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostInderdaad, daarom laat ik ook snoep, koek en dat soort dingen staan.. Ik zie klasgenoten zich er mee volproppen en als ze vragen waarom ik nooit iets neem. Antwoord ik altijd, je lichaam heeft er weinig tot niets aan en ik eet dus liever iets waar mijn lichaam wat aan heeft. Als je je dit beseft en verder geen behoefte hebt aan suiker en dat soort dingen kan je je bijna altijd aan je voedingschema houden muv verjaardagen, feestjes, vakanties etc.. (sommige willen ook wel eens genieten en daar geef ik ze geen ongelijk in) Hoewel ik het wel weet wat ik zou nemen als ik de keuze heb uit een stuk appeltaart of een groot stuk kipfilet. De keuze is aan jezelf uiteindelijk
Comment
-
Originally posted by Viking18 View Postze zullen wel raar staan te kijken dan. ik zeg meestal gewoon iets van ''ja probeer beetje op eten te letten''"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by karsonston View Post
toch bedankt
Je hebt er gelukkig wél tijd en moeite voor over! Dat pleit weer voor je."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostZo ook met mijn voeding dus. Me ouders worden er soms gek van maar goed.. .
Haha, mijn omgeving ook. En daar word ik dan weer moe van, want ik doe er niemand kwaad mee, ik eet gewoon bepaalde dingen niet.
Het lijkt wel of mensen zich soms slechter voelen als zij dingen eten die jij niet wil eten......maar dan moeten zij een andere keus maken en niet wij."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment