kippefilet of kippefilet beleg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kippefilet of kippefilet beleg?

hey ik ben nu bezig met het opmaken voor mijn cut schema nu lees ik hier veel 2 sneden bruin brood et kippefilet? bedoelen jullie nu kippefilet gebakken op de pan of gewoon de sneetjes beleg?

Originally posted by roadracer View Post
    hey ik ben nu bezig met het opmaken voor mijn cut schema nu lees ik hier veel 2 sneden bruin brood et kippefilet? bedoelen jullie nu kippefilet gebakken op de pan of gewoon de sneetjes beleg?
    Ik gebruik in mijn schema altijd kipfilet beleg, maar als je kunt kiezen tussen beleg of zelf gebakken kipfilet kies dan voor zelf gebakken. Dit is naar mijn mening een stuk lekkerder, en volgens mij ook iets beter. Alleen kost het meer geld, en tijd om het klaar te maken dan beleg dus kies ik voor beleg.

Comment

kost meer geld? of jij hebt hele dure kipfilet om te bakken, of hele goedkope plakken want ik krijg no way 1 kg plakken voor 4 euro.

kipfilet om te bakken/koken is volgens mij iets puurder omdat er in plakken ook meel, zout en suiker in zit. Kijk maar op de verpakking is vaak maar 84-ish procent kipfilet

Comment

Zelf kipfilet bakken is beter, hier zit veel minder zout etc in dan in die plakjes.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

zout is het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken qua kipfilet. In beleg vorm zit 'afval kippevlees' en daarnaast veel extra zooi. Dextrose, fructose, gist, conserveermiddelen, smaakversterkers. Ga zo maar door.

Zelf gebakken kipfilet is altijd te verkiezen. Zal je wel een beetje willen kruiden enzo.
          Fear is the mind killer

Comment

kruiden zijn voor mietjes

Comment

spices are win.

Ik ben echt een peper freak en kruiden enthousiasteling
              Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by STED View Post
                Variatie is de sleutel naar een gezonde levenstijl en sommige bodybuilders lopen de kans te eenzijdig te eten, dus te variëren met vlees, groente, fruit en andere toevoegingen kan helemaal geen kwaad en prikkelt verder je creativteit met koken en dat houd het ook leuk volgens mij. Dan telkens dat droge stukje kip met droge rijst

@sf01 hetzelfde hier
                "Straight outta gym"

Comment

Zeer intelligente opmerking.
                  You can do anything if you set your mind to it

Comment

sarcasme mensen, was dat niet duidelijk? al gebruik ik zelf nooit kruiden. met uizondering van zwarte peper op de pangafilet

Comment

peper, the solution for everything!!

toch bij mij tijdens de kookles
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik vind dat hier wel wat te negatief wordt gedaan over plakjes kipfilet. Bij de aldi prima kip- en kalkoenfilet waarvan zo'n 92 a 93 % kippenvlees is. Natuurlijk is zelf bereiden beter, maar ik kies eerlijk gezegd in dit geval voor de t makkelijkste en sowieso de meeste hier ook wel.
                        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

sarcasme mensen, was dat niet duidelijk? al gebruik ik zelf nooit kruiden. met uizondering van zwarte peper op de pangafilet
                          zwarte peper is voor mietjes
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

TS, koop hele kipfilets.
                            Je mag de goedkoopste nemen die je vinden kan geen probleem.
                            Maak er een rollade van en bak die, mag in een braadpan, mag in de oven/gril whatever you want.
                            Een netje voor rollade kan je bij de slager krijgen.

Dan heb je voor een euro of 4 een kilo broodbeleg van het betere soort en in de kruidensmaak die jij het lekkerste vindt.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              TS, koop hele kipfilets.
                              Je mag de goedkoopste nemen die je vinden kan geen probleem.
                              Maak er een rollade van en bak die, mag in een braadpan, mag in de oven/gril whatever you want.
                              Een netje voor rollade kan je bij de slager krijgen.

Dan heb je voor een euro of 4 een kilo broodbeleg van het betere soort en in de kruidensmaak die jij het lekkerste vindt.
                              lol! Uitstekend idee, dit ga ik meteen doen! Ik word helemaal ziek van die plakjes kip/kalkoen filet, thanks!
                              There are no shortcuts to any place worth going
                              178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X