Kan iemand mij helpen!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan iemand mij helpen!?

heey!
    even een vraagje kan iemand mij helpen met een voedingschema te maken!?
    ik ben nu al 11 weken aan het trainen ( droog ) en je ziet wel wat verbetering maar niet super veel! zou zelf nog wat lichaamsvet ( buik en borst ) weg willen trainen. maar hoe?! misschien met voeding!?

groetjes, Jeff!

vet verliezen doe je door middel van je voeding aan te passen op je leef/sport patroon. je resultaten zijn bijna volledig afhankelijk van het op de juiste manier afstemmen van beiden.

goede training zorgt ervoor dat je tijdens een dieet zoveel mogelijk spiermassa behoud, en soms kun je je spiermassa zelfs iets vergroten.
    maximaal spiermassa behoud, doe je door je hele lichaam te trainen met zware compound oefeningen als squat, deadlift, stiff legged deadlift, leg press, chin ups, barbell rows, bankdrukken, militairy press etc.

als je training dus goed in elkaar zit, is de rest vrijwel puur afhankelijk van goede voeding. je geeft zelf aan "droog" te trainen. wat bedoel je hier precies mee.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Heey!
      Ik bedoel met droog trainen zeg maar dat je spieren zichtbaarder worden en vet weg te trainen. Ik gebruik een schema van fitniss island. Als je een link wilt hebben dan stuur ik je die vanmiddag ff want stuur dit via me mobiel! Zowiezo heeft iemand die ik ken zijn voedingschema laten zien een dan een beetje op mij afstemmen maarja ik ben niet zoals hem. Ik ben trouwens 1,90 en weeg sinds dat ik weer train 103 kilo woog voor heen 98 kilo!

Comment

Even zoeken op dit forum er staan genoeg voorbeelden en uitleg
        Bijvoorbeeld de zomer stiky ect.
        Maar onthou voor iedereen is het anders je moet het echt helemaal op jezelf afstemmen!

Succes!

Groetjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X