Beste, ik train nu al een tijdje met een voedingschema en let zeer goed op mijn voeding maar nu heb ik alweer het probleem dat ik nog altijd niet aankom. kan iemand me hiermee helpen ? ik heb ook een tijdje met weigthgainer gedaan maar zou ik mijn weigthgainer terug nemen of zou ik hem laten ? alvast bedankt
moeilijkheden!
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Postpost je voedingschema is met aantal kcal etc erbij
grts
Ontbijt:
Potje havermout
banaan
1snee brood met kipfilet.
Maaltijd 10h:15.
banaan
4sneden brood
eiwit
Maaltijd 13h:00
4sneden brood
eiwit
Maaltijd 14h:30
amandelnoten of caswhenoten
gezonde koek
Maaltijd 16h:30
bruine rijs of bruine pasta of aardappelen
kip of vis
groenten
Maaltijd 18h:30
2sneden brood
tonijn
Fitness 20h:00
10Min na de fitness
banaan
Maaltijd 22:30
potje Kwark
Comment
-
@chase, persoonlijk vind ik het te weinig wat je eet.
Als ik naar me zelf kijk dan eet ik meer.
Mijn advies naar je is om meer te eten en dan wel hele eieren, meer kwark (ochtend en middag erbij), en bij je brood 100 gram kipfilet enz
En een meertal liters water drinken is erg goed.
Daarbij in de ochtend middag en avond eiwit shake zou wonderen kunnen doen bij je normale voeding.
Succes
Comment
-
Je moet ook wel het brood eten he, niet de sneden.....lol
Je mag best meer eten, brood met eiwit??? hoezo eiwit, wat bedoel je?
10 minuten na de fitness neem je een banaan? En verder? Waar is die grote shake waar je spieren van gaan groeien en je zwaarder wordt?
En je krijgt denk ik ook te weinig vetten binnen. En nee die paar nootjes helpen je niet, ook niet als je 10 handjes met noten neemt.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
als je niet aankomt eet je niet genoeg. makkelijkste manier is om gewoon een litertje halfvolle melk toe te voegen aan je schema, en hele eieren te eten ipv alleen het wit.
succesMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe moet ook wel het brood eten he, niet de sneden.....lol
Je mag best meer eten, brood met eiwit??? hoezo eiwit, wat bedoel je?
10 minuten na de fitness neem je een banaan? En verder? Waar is die grote shake waar je spieren van gaan groeien en je zwaarder wordt?
En je krijgt denk ik ook te weinig vetten binnen. En nee die paar nootjes helpen je niet, ook niet als je 10 handjes met noten neemt.
Comment
-
Het eigeel kan je gerust mee eten.
Noten zijn goed maar enkel hier je vetten uithalen is niet genoeg. Denk ook aan olijfolie, pindakaas, hele eieren,...Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
om eerlijk te zijn boeit het niet zoveel waar die extra kcal vandaan komen. zolang het maar gezond voer is.
eigeel is het beste van een ei. daarin zit al het goede van een ei (de extra vitaminen, grootste deel van de eiwitten, en andere bouwstoffen). hele eieren eten dus.
als je moeite hebt om veel kcal binnen te krijgen, kun je gewoon een litertje melk toevoegen. Of als je perse een flinke shake wil:
maak dan je eigen weightgainer shake:
500ml halfvolle melk
75g havermout
1 banaan
25g whey
deze kun je het beste direct bij thuiskomst na het trainen nemen. dan kun je rustig wat gaan koken, en een uurtje later eet je een volwaardige maaltijd.
PS. ook handig als vervanging voor een ontbijt.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostDenk ook aan olijfolie
at TS: heb je je uitgebreide voedingschema alweer terug? met alle kcal uitgerekent en kev?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment