Dikker gezicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dikker gezicht

Hoe krijg ik een dikkere kop zonder te junken?

creatine kan je een dikkere kop bezorgen omdat je veel vocht vasthoud daarnaast heel veel zout maar over het algemeen krijg je dan overal meer vocht.
    Of dit gezond is is ten 2de.

Waarom wil je een dikkere kop?
    Calisthenics / Street workout

Comment

Bulken, dus boven je onderhoud eten.
      Mind is everything.

Comment

botox
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

weet niet wat je aan een dikkere kop heb maar goed, ik heb het ook en ben er niet egt blij mee man haha

Comment

Ik had altijd wel een frisse kop, gewoon normaal weet je.

Na het cutten is daar helaas niets meer van te zien.

Comment

Terug beginnen met bulken en hoger in BF% blijven
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik ben geen type bodybuilder

wil er gewoon erg sportief, droog en gezond uitzien.

Comment

Als je cut neem je minder koolhydraten = minder zout = minder vocht vasthouden = ingevallen/slank gezicht. Dus ga normaal eten zodat je weer vocht vasthoudt en je wordt vanzelf weer wat "dikker"

Comment

Ik eet vooral: volkoren brood, tonijn, pasta, brinta, kwark, pindakaas, cashewnoten, kipfilet, gekookte eieren, rijst en veel appels.

Zitten toch een boel koolhydraten tussen denk ik.

Comment

Je kan niet alleen een dikkere kop krijgen zonder plastische chirurgie... Je kan wel je vet percentage laten stijgen van je hele lichaam, maar niet alleen je kop... Train je hele lichaam goed, eet goed en je hele lichaam zal groter worden.
                      Daarnaast moet je je traps/nek goed bijhouden, dan wordt je nek wat gespierder en lijkt je kop wat steviger.
                      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

ik had een redelijke plofkop van creatine ism goed bulken.

Comment

Originally posted by Nergal View Post
                          ik had een redelijke plofkop van creatine ism goed bulken.
                          Komt omdat de monohydraat vocht vast houd. Zou beteken dat je altijd crea moet blijven nemen en das niet de bedoeling.

Als men genoeg Kh neemt hou je ook genoeg vocht vast. ik meende dat 1KH 3x zijn eigen gewicht aan vocht vasthoud.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Ok, nu komt er misschien aan reactie met een voor de meesten hier een iets té vrouwelijke insteek, maar ik doe het lekker toch:

Zoals hierboven gezegd is er niks aan te doen. Je kan wel met behulp van kapsel en kleding heel veel doen om je gezicht boller te laten lijken. Ben je er niet van af, maar valt het wel minder op.

Excuses voor dit niet-met-sport-of-fysiek-te-maken-hebbende-antwoord maar misschien heb je er wat aan.
                            Wellicht heb je er wat aan.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Wellicht heb je er wat aan.
                              Holy shit... was die reactie gemeend?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X