Ik heb een vraagje op vrijdag train ik altijd 's avonds waterpolo (cardio dus). Normaal eet ik dan redelijk wat koolhydraten voor me training, maar erna eigenlijk alleen een stuk fruit, kwark en wat pinda's.. Is dit goed, of zou ik bijvoorbeeld de koolhydraten voor me maaltijd voor me training moeten verwisselen met me pinda's voor het slapen gaan of zouden die kwark en stuk fruit genoeg koolhydraten moeten zijn om de nacht in te gaan? Het is tenslotte maar 1 uur "cardio"
Dus mijn vraag opnieuw, mijn koolhydraten die ik eet voor mijn avondmaaltijd verwisselen met de vetten voor het slapen gaan? Of zou ik dan teveel koolhydraten voor het slapen binnenkrijgen of zou dit niet veel uitmaken of ik zou ik liever gewoon 3-5 uur voor me training de nodige koolhydraten opeten.
Ik ben benieuwd naar jullie visies, ik leer tenslotte nog steeds!
Dus mijn vraag opnieuw, mijn koolhydraten die ik eet voor mijn avondmaaltijd verwisselen met de vetten voor het slapen gaan? Of zou ik dan teveel koolhydraten voor het slapen binnenkrijgen of zou dit niet veel uitmaken of ik zou ik liever gewoon 3-5 uur voor me training de nodige koolhydraten opeten.
Ik ben benieuwd naar jullie visies, ik leer tenslotte nog steeds!
Comment