Meer koolhydraten na 1 uurtje cardio of?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meer koolhydraten na 1 uurtje cardio of?

Ik heb een vraagje op vrijdag train ik altijd 's avonds waterpolo (cardio dus). Normaal eet ik dan redelijk wat koolhydraten voor me training, maar erna eigenlijk alleen een stuk fruit, kwark en wat pinda's.. Is dit goed, of zou ik bijvoorbeeld de koolhydraten voor me maaltijd voor me training moeten verwisselen met me pinda's voor het slapen gaan of zouden die kwark en stuk fruit genoeg koolhydraten moeten zijn om de nacht in te gaan? Het is tenslotte maar 1 uur "cardio"

Dus mijn vraag opnieuw, mijn koolhydraten die ik eet voor mijn avondmaaltijd verwisselen met de vetten voor het slapen gaan? Of zou ik dan teveel koolhydraten voor het slapen binnenkrijgen of zou dit niet veel uitmaken of ik zou ik liever gewoon 3-5 uur voor me training de nodige koolhydraten opeten.

Ik ben benieuwd naar jullie visies, ik leer tenslotte nog steeds!
    "Straight outta gym"

Zelf zou ik geen bergen KH nemen voor het slapen gaan, maar jij was toch hardstikke droog WPB? Dan kan je het nog wel hebben om wat KH te nemen.

Wil je beter presteren bij je waterpolo dan moet je voorafgaande genoeg opladen dat is logisch. Heb je voldoende opgeladen dan kan je nog wat overschot hebben, dan is een appeltje idd voldoende. Ik zou wel wat eiwitrijks nemen iig, je hebt als het goed is wat meer HIIT gedaan dan simpel cardio. Dus je hebt de spieren ook intensief gebruikt een beetje herstelvoeding is dus altijd goed.

Vetten heb je de gehele dag door nodig, liefst eigenlijk ook zoals de KH vanaf de ochtend gaan opladen en steeds wat minder zodat je zeker bent van voldoende vetten voor je test-aanmaak en anabole toestand van je lichaam.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dank voor je snelle reactie Marnop. Nee hartstikke droog ben ik zeker niet meer. Hoewel ik dat nooit geweest ben volgens mij, ik zit nu toch wel rond de 15% en ben dus niet meer droog te noemen!

Okay, ik zal het dus houden bij hetgeen wat ik vooraf al deed. Ik eet hooguit nog maar 30-35g pinda's voor het slapen en om 9:00 en 12:00 meestal al zo'n 75gram noten en nog 30-40ml olijfolie..
      "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X