teveel eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• teveel eiwitten

hey allemaal,

kan het kwaad dat de verhouding eiwitten en koolydraten in de mijn voeding niet klopt?

ik hou namelijk geen echt schema bij. (te lui en te veel moeite)
    maar vandaag ben ik nagegaan via eetmeter.nl wat ik gegeten had mijn verhouding was.

E-44%
    K-32%
    V-24%

en ben 57 kilo en 1,81 meter lang mijn max. eiwitiname zou dus zijn ongeveer 160 gram ik zit boven de 250gr

jullie mening graag?
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

je zit nu op zo'n 5 gram per kilo bw, dat is voor jou veel te veel. Jij hebt meer aan goede enrgierijke stoffen van hoge kwaliteit.
    je mag zakken met je eiwit tot net onder de 3 gram per kilo bw, dus als je rond of net boven de 150gr zit dan is het prima.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ok bedankt,

maar mijn vraag is ook kan het kwaad zoveel meer eiwitten te eten?
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Je hebt een theoretische kans dat je nieren en darmen gaan tegensputteren met het verwerken van teveel eiwitten.
        De kans is voor jou denk ik een stukje groter dan voor iemand die 2 x jouw gewicht heeft en al een tiental jaren traint, maar ook al jarenlang meer eiwitten eet en zijn systeem daar al aan is gewend.

Ik zou toch maar iets gaan zakken naar tot 3 gram en dan als je wat langer traint kan je langzaamaan steeds ietsje meer nemen en verhogen zolang het nodig is.
        Op dit moment is het voor jou niet echt nodig om ver boven de 3 gram uit te komen.
        Je kan beter voor iets meer energie(KH) gaan op dit moment.

succes.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

57kg op 1m81? wtf gast... vreten moet je. Flink die intake omhoog... dan zakt de % eiwit ook vanzelf
          Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X