Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dus hoe pakken jullie je voeding aan tijdens kerst/nieuwjaar enz?
Wat eet je wel, en wat eet je niet?
Tijdens de feestdagen let ik nergens op. Ik ben van de laatste jaren niet in Nederland tijdens de feestdagen....dan laat ik me helemaal gaan.
Ik eet en drink alles waar ik zin in heb. Als ik thuis ben ga ik er weer tegen aan.
Veel vlees eten, erg veel vlees eten.
Drinken doe ik niet dus wordt een sapje oid, dus maakt voor mij verder niets uit.
Als je genoeg vlees eet dan heb je toch geen trek meer in rotzooi.
Gewoon ook zwaar eiwitrijk ontbijten/ochtendmaaltijden en met genoeg KH zodat je nergens meer trek in hebt de hele dag verder, behalve 's avonds je flinke portie vlees en dan flink bunkeren tot je vol zit en de ijs teveel is. simpel toch?
ja en die 1-2 bakjes kwark zijn het enigste waar ik me aan ga houden. de rest eet ik dus gewoon wat ik wil.
2 jan begint mijn ud2 bulk, en dan ga ik dus 2 maandjes vrij strikt eten volgens schema. (al ben ik daar ook vrij flexibel mee. zolang de macros maar in orde zijn, en de voeding gezond).
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment