Originally posted by Patricia86
View Post
Feestdagen
Collapse
X
-
Ik ben 2 weken in Oostenrijk, dus ik kan het niet zo nauw nemen met voeding denk ik, aangezien er op niet veel dingen het aantal kcal staan. Verder er zullen paar dagen bij zijn dat er 3-5 biertjes ingaan ofzo en verder is het gewoon even rust nemen van alles. Ik zal gewoon veel vlees gaan eten daar en geen ijs, snoep etc.. Verder gewoon genieten en toch wel beetje proberen op te letten en dan lekker in januari gaan beuken.."Straight outta gym"
Comment
-
Zie eigenlijk het probleem niet zo. December is een bulkmaand dus... Ben zelf ook aan het bulken. Lekker biefstuk eten met kerst, kiprollade en dat soort dingen. Oliebollen, taart en weet ik wat voor rotzooi eet ik verder toch niet.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Gewoon doorleven volgens het schema, hoogstens als het niet anders kan. (Hele dag de stad in om nieuw jaar te vieren bijv.) En zelfs dan kijken of er nog een mogelijkheid is om aan mijn macro's te komen.
Tot dusver de theorie, in werkelijkheid zal het waarschijnlijk minder strak cutten worden, maja, zolang de progressie maar enigsinds door blijft gaan is het geen ramp.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
met kerst en oud en nieuw mezelf eerst kapot vreten aan lekkernijen, daarna vol laten lopen met heel veel bier.
Tussen kerst en nieuw jaar heb ik een lan party, dus dat word ook nog wel vreten denk ik, alleen dan zal ik wel proberen iets te minderen, dus niet alleen maar pizza's en dat soort rommel maar ook gewoon een keer lekker vis bakken of wat kwark vreten.
oja, en heel veel PINDAKAAS! dat mis ik nu echt want dat staat niet in m'n schema
Comment
-
Voedingschema blijven handteren, behalve op 2e kerstdag en oudjaars avond voor de rest vordingschema handteren, 1e kerstdag moeten mijn ma werken en mijn pa is indo dus hij eet gewoon zijn bakkie rijst dus niks gezeligs aan, de rest van de dagen van december vind ik toch maar normaaltjes alleen 31 december maar dat komt door het chille met vrienden en vuurwerk steken.
Ik heb alleen een klijn shotje bacardi gehaal voor in de cola, drink normaal nooit alleen op oud en nieuw is de traditie hier dat ik 1 glaasje drink dus dat.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
BB is een van de redenen, daarnaast zijn mijn ouders geen drinkers ze hebben me ook geleerd dat alcohol meer kapot maakt dan je lief is en dat het klauwen vol met geld kost, daarnaast vermijd ik mensen die een slechte invloed op mij hebben dus dat betekent dat ik mensen meid die veel drinken,roken,blowen dus is het minder verleidelijk daarnaast ga ik ook niet uit.
Alcohol hoort een genots middel te zijn en geen gewoonte dus ik hou het op 1 glaasje baco op 31 december en dan volgend jaar weer een glasMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostBB is een van de redenen, daarnaast zijn mijn ouders geen drinkers ze hebben me ook geleerd dat alcohol meer kapot maakt dan je lief is en dat het klauwen vol met geld kost, daarnaast vermijd ik mensen die een slechte invloed op mij hebben dus dat betekent dat ik mensen meid die veel drinken,roken,blowen dus is het minder verleidelijk daarnaast ga ik ook niet uit.
Alcohol hoort een genots middel te zijn en geen gewoonte dus ik hou het op 1 glaasje baco op 31 december en dan volgend jaar weer een glas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment