light frisdrank.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, dat snap ik dat fruit beter is als cola light qua nuttige nutrienten.... alleen voor je tanden is het dus net zo slecht als fruit. Volgens de link die jij hebt gepost.

Ik maak me meer zorgen over de vervuilde lucht die ik buiten in adem als over dat aspartaam verhaal.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

het gaat toch ook vooral om de hoeveelheden.
      Je zal niet mega tanderosie krijgen van 2 stuks fruit per dag.

Maar eet je 2 stuks fruit, drink je ook nog vruchtensap en ook nog frisdrank... dan gaat het wel flink aantikken bij elkaar.

Hetzelfde met aspartaam... je gaat vast niet dood aan 1 glasje prik. Maar ook aspartaam gaan ze tegenwoordig bijna overal in stoppen. Dus lijkt me dat je daar al meer van binnen krijgt dan je wil.

Sowieso levert frisdrank naar mijn weten niks nuttigs voor je lijf... waarom zou je het dan drinken?
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post

waarom zou je het dan drinken?

Tja, moeilijke vraag

Misschien omdat ik het lekker vind....weet ik niet zeker hoor

Comment

De dagelijkse voorgeschreven hoeveelheid aspertaam als indicatie geven is overigens compleet kansloos, FDA is zo corrupt als ze maar komen en aspertaam houdt nou eenmaal enorm veel draaiende, dus ik zou daar geen verwijzingen naar maken m.b.t. gezondheid.

Verder is voor iedereen persoonlijk of je er wel of niet gebruik van maakt, persoonlijk heb ik er genoeg over gelezen om dat spul niet aan te raken tenzij ik het niet kan vermijden (meeste whey's zit het in)
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik denk altijd zo alles met mate, dan zal het wel meevallen. Basis Water drinken en af en toe glas fris (light) op een dag moet kunnen. Woon je in grote stad dan heb je 24/7 kankerverwekende lucht om je heen hangen... En melk is ook voor iedereen apart, collega van mij als die aan de melk gaat krijgt hij een plof kop niet normaal...
            Een dag niet getraind...

Comment

Hier ook weer een eeuwen oud onderzoek. Ik kom niks recent tegen.

Alarm! Aspartaam verhoogt kans op kanker!

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                De dagelijkse voorgeschreven hoeveelheid aspertaam als indicatie geven is overigens compleet kansloos, FDA is zo corrupt als ze maar komen en aspertaam houdt nou eenmaal enorm veel draaiende, dus ik zou daar geen verwijzingen naar maken m.b.t. gezondheid.

Verder is voor iedereen persoonlijk of je er wel of niet gebruik van maakt, persoonlijk heb ik er genoeg over gelezen om dat spul niet aan te raken tenzij ik het niet kan vermijden (meeste whey's zit het in)
                Daarom heb ik die van Power Supplements maar weer in huis gehaald .

Ach, ik drink soms een glas light frisdrank als ik daar zin in heb. Drink over het algemeen thee en water en misschien 3 glazen light fris per week. Gewoon, omdat het kan.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik heb ook wel eens gehoord dat het je motobolisme negatief kan beinvloeden. dus dat je minder energie in rust verbrand. weet iemand of dit waar is?
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

helemaal eens met Yawgmoth !! " FDA is zo corrupt als ze maar komen en aspertaam houdt nou eenmaal enorm veel draaiende " Verder zou je website Aspartaam informatie site. Bron van FEITELIJKE informatie. eens moeten lezen.

staat ook stukje op ............
                    Aspartaam wordt in Europa op de markt gebracht onder de nieuwe merknaam Aminosweet. Er is opnieuw een wervende advertentie reclame met lachende dames die fruit met aminosweet gebruiken. Kinderen die een toetje eten. Ajinomoto ook bekend van de smaakversterker MSG (monosodiumglutamaat - mononatriumglutamaat) heeft natuurlijk ervaren dat de omzet van het vergif aspartaam hard achteruit loopt en heeft daar de truc op verzonnen aspartaam van een nieuwe naam (aminosweet) te voorzien. Dan duurt het weer een tijdje voordat iedereen weer door heeft dat het net zo gevaarlijk is als aspartaam.

Mijn mening gaat gewoon heel veel geld in om... vraag is of dat ten koste van gezondheid van vele mensen gaat of dat er idd zoals ( sommige ) onderzoeken uitwijzen weinig ( tot geen ) kwaad kan.. Dat die onderzoeken zo tegenstrijdig kunnen zijn vind ik het "enge" eraan...

Verder vind ik Cola Light heeeel lekker.. maar drink het niet meer ... Kwestie van wennen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X