Advocado?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ik heb ze meestal gewoon rustig thuis gegeten zonder iets erbij even de schil verwijderen en in stukjes snijden langs de pit en gewoon eten.. Nooit problemen mee gehad
    "Straight outta gym"

    Comment


    • #17
      Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Ik heb ze meestal gewoon rustig thuis gegeten zonder iets erbij even de schil verwijderen en in stukjes snijden langs de pit en gewoon eten.. Nooit problemen mee gehad
      Smaken verschillen. Een pure avocado vind ik nogal flauw van smaak. Net een vetbal.
      Geniet, en drink met maten!

      Comment


      • #18
        Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Smaken verschillen. Een pure avocado vind ik nogal flauw van smaak. Net een vetbal.
        klopt, ik zal de volgende keer hem eens in een salade pleuren. Het smaakt inderdaad erg vettig, maar daar eten we hem toch voor
        "Straight outta gym"

        Comment


        • #19
          Originally posted by Waterpoloboy View Post
          klopt, ik zal de volgende keer hem eens in een salade pleuren. Het smaakt inderdaad erg vettig, maar daar eten we hem toch voor
          Klopt, het is een van de beste bronnen van onverzadigde vetzuren. Maar waarom zo eten als je het ook kunt combineren met andere krachtige en gezonde ingredienten zoals knoflook, limoensap, paprika, tomaat, ui, pepers etc etc en het nog lekker laten smaken ook? Ik kies dan liever voor het laatste.
          Geniet, en drink met maten!

          Comment


          • #20
            het mooie is je kunt het zo gek niet verzinnen!! avocado smaakt werkelijk bij alle soorten vis en kip/kalkoen of in een salade.

            een flinke dosis gezonde vetten en eiwit in een klap. super voedsel.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

            Comment


            • #21
              Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Avocado's pureer ik meestal als basis voor guocemole of een andere groentedip. Zo uit het handje eet volgens mij niemand ze.
              Ik eet het regelmatig zo uit het handje. Maar alleen de zwarte van de AH en als ze goed rijp zijn, heerlijk .

              Originally posted by maar7en8 View Post
              het mooie is je kunt het zo gek niet verzinnen!! avocado smaakt werkelijk bij alle soorten vis en kip/kalkoen of in een salade.

              een flinke dosis gezonde vetten en eiwit in een klap. super voedsel.
              TESTOSTERONE NATION | Sexified Avocado Dressing - Page 1

              Die is heerlijk over kip, salade, witvis en om gewoon zo op te eten .
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X