middelen in nemen om aan te komen....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• middelen in nemen om aan te komen....

Wat vinden jullie van middelen om aan te komen?
    Ik heb zelf onder gewicht, zit nu 65kg. Dus dat is niet zo mooi dat merk ik ook aan me spieren wat ook niet zo mooi is! ben van 82 naar 65kilo gezakt en moet het egt snel weer terug hebben om weer zware trainingen te kunnen weerstaan.

Maar wat vinden jullie van weight gain plus en fenegriek?
    Weet iemand hier iets van en of het slecht is voor je en of het slim is om te nemen en dat risico toch te nemen om snel aan te komen?

hmmmm

Zou het eerst met gezonde "schone" voeding proberen. Goed en veel eten kom je ook wel van aan.. Toen ik 20 was moest ik ook superveel eten om aan te komen... Een heel brood per dag was niets. Nu gaat het wat makkelijker.

Daarbij de meeste weight gainers zitten bordenvol suikers. Er zit tussen al die rotzooi vast wel een goed produkt maar niets beter dan echte voeding!

Comment

weight gainers gaan je niet helpen om je kilootjes eraan te werken.

je moet je voedingsbehoefte berekenen en daar boven gaan zitten met eten, niet met stomme middeltjes gewoon met voedsel: eieren, kip, vis, groentes, broodjes pindakaas enz

middeltjes werken niet zonder dit goed te hebben.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        Meestal niet de kilotjes die je eraan zou willen hebben.

Bereken jouw voedingsbehoefte, maak een schema met hoogwaardige voeding die ruim boven onderhoud uitkomt. Om aan je dagelijkse eiwitten te komen kun je wheyproteïne toevoegen.
        En als je dan elke training je lichaam goed op z`n sodemieter geeft door met zware gewichten te trainen dan komen die extra kilo`s (spiermassa!) vanzelf.

succes!

Comment

Meestal niet de kilotjes die je eraan zou willen hebben.
          haha daar ben ik met je eens.
          Bereken jouw voedingsbehoefte, maak een schema met hoogwaardige voeding die ruim boven onderhoud uitkomt toevallig dat ik daar vanmorgen aan dacht toen ik op stond. Ik laat het vanavond of morgen even weten wat er uitgekomen is. Maar ik alleen niet hoe je al die voeding kan uitrekenen tot kc/kh/vet/ect ect ect gr's. Ik schrijf het wel op maar het is toch ongeveer en niet precies....

Comment

Probeer dit maar eens.
            Attached Files

Comment

Hoe komt het dat je zoveel kg kwijt bent?
              van 82 naar 65 is niet niks...

Comment

Zoals hierboven al vermeld is dit enorm veel van 82 naar 65... Ik zou niet direct naar weight gainers grijpen maar eerst zorgen dat mijn voeding goed zit..

Comment

Wat ik zelf nog wel eens doe is extra boter/olie gebruiken bij het bakken en vetten verhogen door ongezouten pinda's of mct olie toe te voegen aan wat maaltijden. Moet je echter alleen doen wanneer het nodig is. Dus wanneer je echt tijd tekort komt etc. Sowieso gaat het er om dat je gemiddeld boven behoefte eet he. Als je dus de ene dag er onder zit kun je dat alsnog compenseren. Word bijvoorbeeld ook toegepast bij cyclen tussen wel en niet trainingsdagen.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Voeding in orde maken en leren eten, ik zelf zou geen gebruik maken van weight gainer, desnoods rond je training. Maar als je echt geen goede eter bent: Waarom zou je het niet doen als het het gewoon veel makkelijker maakt...

Fenegriek kan je eens proberen, dacht ik ook te doen maar probeer eerst met vitamine b12, die je moet laten smelten onder je tong, het lijkt effect te hebben, eten gaat nog beter.

Zelf heb ik ook nog black hole liggen, redelijk duur maar wil het gewoon eens testen om te zien of ik er echt veel profijt uit haal. Black Hole van Controlled Labs - XXL Nutrition als ik het heb gerbuikt zal ik wel revieuw op het forum zetten.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X