magere of halfvolle melk??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• magere of halfvolle melk??

Hallo,

Ik drink in de ochtend 500ml melk met havermout en whey maar moet ik dan magere of halfvolle melk gebruiken? Ik heb het tot nu toe met halfvolle gdn omdat ik dat lekkerder vind als magere. Zelfde vraag voor me whey shake na de training of ik dan ook met magere melk of halfvolle moet doen?

Grt

volle melk. deze is het minst bewerkt (om melk mager te maken moeten er immers een aantal (al dan niet chemische) processen voltooid worden.
    Na de training drink ik geen melk. maar whey + dextrose.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

mag ik vragen waarom geen melk en waarmee mix je het dan

Comment

Volle melk is natuurlijk het beste....
        Bij halfvolle melk wordt een deel van het vet afgeroomd en is dus ook goed te nemen.
        Magere melk echter is slecht, komen chemische processen (kankerverwekkend) bij kijken om het vet eruit te krijgen.

Juist in de vetten van de melk zitten essentiele mineralen en vitamine die de opname van de lactose en eiwitten bevorderen, haal je dat weg dan blijft er weinig van de melk over en zijn het enkel waardeloze kcals.
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

oke bedankt. In de ochtend neem ik het dus met volle melk.
          Ik neem altijd voor de training een whey shake en na de training een whey+dextrose shake, moet ik dit dan met water doen of ook met volle melk?

Comment

Originally posted by timo17 View Post
            oke bedankt. In de ochtend neem ik het dus met volle melk.
            Ik neem altijd voor de training een whey shake en na de training een whey+dextrose shake, moet ik dit dan met water doen of ook met volle melk?
            water

Comment

Waarom water?

Comment

liever geen vetten direct na trainen...vertraagd alleen maar opname van andere nutriƫnten.

Comment

oh k, is het verstandig om in de cut ook dextrose te nemen of is een banaan genoeg?

Comment

Tegenwoordig krijg je overal kanker van.

Comment

Als het past in je schema, dan kan het prima, maar omdat de meeste vrij laag in kcals zitten tijdens de cut gaat het meeste op aan eiwitten en vetten en blijft er weinig over voor kh's en lastig te verdelen.

Comment

mbt melk is karnemelk in principe de beste keuze, want deze is het minst bewerkt toch?
                        I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

nog even een aanvullinkje.

Neem BIOLOGISCHE Volle melk. Gewoon bij de supermarkt te krijgen. Kost nagenoeg hetzelfde.

bij niet biologische volle melk, ondergaat alle melk hetzelfde proces. Worden processen op losgelaten om al het vet er uit te halen (afromen) daarna wordt afhankelijk van wat voor melk het moet worden weer room/vet toegevoegd.

Bij biologische volle melk wordt niet afgeroomd. Vandaar ook dat het vet percentage van bio volle melk fluctueert. Afhankelijk van het seizoen. Standaard volle melk heeft altijd vast vet %

In mijn ogen is er (afgezien van cut fases) nooit een reden om iets anders dan bio volle melk te drinken.
                          Fear is the mind killer

Comment

@Red13 Karnemelk is wel bewerkt -> gekarnd. Het is een restproduct van boter
                            Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X