Voedingsschema HC Hades

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema HC Hades

Hieronder mijn voedingsschema + voedingsbehoefte:

doel: afvallen

Heb de bijlagen even moeten opslaan als excel en word 2003 bestand anders kon ik ze niet uploaden.
    Attached Files

ziet er qua voedingskeuze goed uit, eiwitten zouden nog wel omhoog kunnen, ik betwijfel echter of je niet te weinig ga eten, wat is je activiteitsfactor? 2100 kcal voor iemand van 94 kilo en 1.83 groot is behoorlijk aan de lage kant, richting crash......maar goed, als het voor jou werkt, wie ben ik dan....

Oja, je groentes zijn te laag, minimaal 350 gram per dag, liever richting 500 gram.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Bedankt voor je reactie, op dit moment doe ik vrij weinig daarom ook de laagste activiteitsfactor. Van die groenten ga ik zeker meenemen, echter hoeveel gewicht per week is gezond om af te vallen? Want als ik dat overschrijdt kan ik nog altijd meer gaan eten. In dit voedingsschema heb ik ook geen vetstoffen meegerekent die ik eet bij de tonijn (2x) en avond eten.

Comment

Reactie's gewenst!

Comment

Je behoefte is 2600 kcal, je cut op 2100 kcal = een verschil van 500 kcal x 7 dagen = 3500 kcal.
          1 kilo lichaamsvet = 7000 kcal dus 3500 kcal staat gelijk aan 500 gram lichaamsvet, dit is acceptabel en gezond om mee af te vallen.

In het begin zal je meer gaan afvallen maar dat is dan grotendeels vocht dus laat je er niet door misleiden, verder goed hoog in je eiwitten blijven zitten om zo veel mogelijk spierverlies tegen te gaan.

Je zou er ook voor kunnen kiezen om op 2600 kcal te blijven zitten en dan je activiteit te vergroten, zo zorg je er ook voor dat je meer verbrand als dat je eet en is nog beter ook, je groeit dan ook meer in spiermassa als wanneer je cut door middel van het verlagen van je kcals.

De vetten waar je het over had, vetten zijn goed, gewoon blijven nemen.
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Dit topic krijgt een plotwending ,

heb mezelf de laatste 4 dagen gewogen en gemeten om dat ik het gevoel had dat er iets niet klopte, daar mee bedoel ik vooral op mijn vetpercentage van 24,7%. Dus ik heb de laatste week mijzelf iedere dag gewogen en meestal zit ik rond de 92,5-93 kilo en als ik mijn taille en nek meet kom ik uit op 87 en 39 cm. Ben er ook achter gekomen dat ik nooit mijn taille heb gemeten maar waar het meeste vet zit rond mijn buik (navel) :S. Dit gaf dus een heel ander beeld hoe ik er nu eigenlijk uit zie.

Maar met een vetpercentage van 16% betekent ook dat ik niet ga cutten wat weer betekent dat ik ga bulken!

mijn voedingsbehoefte op dit moment:
            Lichaamsgewicht: 93 KG
            Lichaamsvet percentage: 16.2%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2919 kcal

Mijn bedoeling:

Om eerst een aantal weken op onderhoud te eten zodat mijn lichaam daar ook aan kan wennen, zit namelijk ook met een besnijdenis waardoor ik een aantal weken niet zal kunnen sporten. En na die paar weken kan ik lekker aan de slag! In de tussentijd verander ik mijn schema en zal het opnieuw posten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X