Comments op voedingsschema cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Comments op voedingsschema cut?

Had hem bij mijn foto topic geplaatst maar denk dat hij hier meer op zijn plaats is

Wat denken jullie ervan? mijn onderhoud ligt op 3100-3200
    Attached Files

hmm ik heb me nou 3 dagen aan dit schema gehouden, voor cut lijkt het nog steeds of ik vrij vol zit..

misschien is mijn behoefte niet zo hoog als dat ik dacht, zou dat kunnen? ik sport 5 keer per week, maar verder doe ik eigenlijk bijzonder weinig..

stats:

leeftijd: 20 jaar
    Gewicht: 87 KG
    Lengte: 184cm
    BF: ~19%

Comment

Ligt eraan of je net begint met sporten?
      In het begin kun je zelfs wat aankomen door de hoeveelheid voedsel,
      Maar door de goede voeding gaat je verbrandings motor optimaal werken waardoor je langer termijn afvalt, wacht het 1 maandje af en bekijk je resultaat (:

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
        Ligt eraan of je net begint met sporten?
        In het begin kun je zelfs wat aankomen door de hoeveelheid voedsel,
        Maar door de goede voeding gaat je verbrandings motor optimaal werken waardoor je langer termijn afvalt, wacht het 1 maandje af en bekijk je resultaat (:
        ja daar hoop ik dus op, door dit aan te houden mijn verbrandingsmotor aan de gang te krijgen.. ben echt benieuwd! weeg nu namelijk nu ook 2 kg meer dan vorige week (wat niet veel hoeft te betekenen natuurlijk, maar toch)..

Hoelang zou het moeten duren totdat je dit zou merken dan?
        En nee ben geen beginner (4+ jaar trainingservaring) maar voeding is er altijd bij ingeschoten vanwege gebrek aan discipline

Comment

Mss is er rond dit tijdstip meer animo

Comment

even een bump, ben nu 6 dagen bezig en weeg ondertussen 90kg?!

ik heb hiervoor nooit strict een voedingsschema gevolgd en daardoor misschien ook wel niet genoeg gegeten, maar als ik dit zo zie kom ik hier alleen maar van aan, wat natuurlijk nooit de bedoeling is bij een cut schema

Zou mijn behoefte niet zo hoog liggen? omdat ik buiten het sporten eigenlijk vrijwel geen fysieke inspanning verricht.
            Zou het wennen zijn voor mijn lichaam om zoveel voeding te verwerken? Als dit kan, hoelang zou dit kunnen duren?
            Of is mijn voedingsschema op zichzelf gewoon ruk?

Ook nog een ander vraagje wat hier wel op aansluit: hoeveel anders eten jullie wanneer jullie een rustdag hebben? hebben jullie daar ook een voedingsschema voor?
            Ikzelf studeer, sport 5 keer per week en werk daarbij nog 2 dagen in de week en dat ziet er als volgt uit:
            Maandag: trainen
            Dinsdag: trainen
            Woensdag: trainen
            Donderdag: trainen, werken
            Vrijdag: werken
            Zaterdag: trainen
            Zondag: rust

Zou ik mijn voedingsschema misschien meer op deze dagen af moeten stellen? mijn voedingsbehoefte op een dag dat ik moet werken zal toch hoger liggen dan wanneer ik niet moet werken lijkt me?

Hoop op een goed advies want ik word er een beetje wanhopig van!

Comment

kan er nou niemand mij helpen?

Comment

Ik zit momenteel nu ook in de cut. Me onderhoud is 3000 ongeveer. Op traingsdagen pak ik 3000+ een beetje. Rustdagen: Alleen kh in de ochtend + na me training +avondeten. Meer niet.

Verderest houd ik hetzelfde. Als jij aankomt dan eet je dus teveel.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Ik zit momenteel nu ook in de cut. Me onderhoud is 3000 ongeveer. Op traingsdagen pak ik 3000+ een beetje. Rustdagen: Alleen kh in de ochtend + na me training +avondeten. Meer niet.

Verderest houd ik hetzelfde. Als jij aankomt dan eet je dus teveel.
                  in de cut pak je op trainingsdagen meer dan onderhoud?? doesn't make sense, sorry...
                  Hoeveel kcal pak je dan op rustdagen??
                  Moet misschien mijn voedingsbehoefte nog eens beter uitrekenen ofzo..

Comment

Originally posted by Demandi View Post
                    in de cut pak je op trainingsdagen meer dan onderhoud?? doesn't make sense, sorry...
                    Hoeveel kcal pak je dan op rustdagen??
                    Moet misschien mijn voedingsbehoefte nog eens beter uitrekenen ofzo..
                    Wat ik hiermee probeer te zeggen, ik pak meer omdat ik ga trainen+ cardio doe.
                    Met cardio verbrand ik zeker 600 kcal.

op traingsdagen heb ik dus ongeveer 3200 kcal, en op cutdagen 2300.

Wat een goed gemiddelde geeft per week. Ik ga hier erg goed op. Probeer gewoon tijdens je rust dagen zo min mogelijk carbs te nemen.

Comment

Misschien is carb cycling iets voor je?
                      Op trainingsdagen moet je wel meer eten, lees deze maar eens

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rdio-doet.html

Comment

Originally posted by Margje View Post
                        Misschien is carb cycling iets voor je?
                        Op trainingsdagen moet je wel meer eten, lees deze maar eens

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rdio-doet.html
                        interessant, doch lastig verhaal! bedankt voor de link

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X