Magere melk en magere kwark?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magere melk en magere kwark?

Hallo,

Ik ben bezig aan een voedingsschema, en ik zi steeds weer magere melk en magre kwark tevoorschijn komen bij anderen.

Is daar een reden voor?

Ik zou min 3500 Kcal moeten binnegooien om alleen aan mijn basisbehoeften te voldoen.

Een voedigsschema zou dus min 4000 kcal moeten zijn.
    Dacht met volle melk wat Kcal binnen te nemen.

Thx Stefaan

het is prima voedsel dus gebruikt zoveel je wilt, zolang je maar voldoet aan je macro's (Eiwit Koolydraten Vetten) greetz

Comment

ik zit ook op een behoefte van 3500 kcal en eet ook magere zuivelproducten.
      haal liever de vetten uit vis, olien en noten want mij lukt het prima om deze hoeveelheid binnentekrijgen.

vindt je dit wel lastig dan is het prima volle melk te drinken.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

mager is rotzooi las ik laatst hier ergens op het board.
        een hele hoop shit nodig om de vetten eraf te krijgen...
        halfvol en vol is mijn favo.

Comment

gewoon alles aan zuivel (zeker als je bulkt) vol, liefst ook nog biologisch.

Melk heeft relatief hoog GI. Maar hoe voller hoe minder vanwege het vet.
          Verder zijn veel mensen nog steeds verzadigd vet schuw. Maar dit kan juist helpen voor extra testosteron productie wat je spiergroei weer ten goede kan komen.
          Fear is the mind killer

Comment

GI waarde van magere melkproduchten is even hoog als volle.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ehm... nee

Vet vertraagt de snelheid waarmee je het verteerd -> lagere GI
              Je zou als alternatief ook wat noten kunnen eten voor je magare melk drinkt :P
              Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X