junkdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• junkdag

ik eet gedurende de hele week volgens schema, schoon eten. het is voor mij een routine geworden om schoon te eten en heb er dus ook geen moeite mee, vind het lekker en ben het zo gewoon.

maar eens per week eet ik eens mcdonnalds of pita of iets dergelijks (ik noem dat mijn junkdag maar met 1 'junkmaaltijd' heb ik al genoeg en kan ik er weer tegen voor een week), de rest van de dag eet ik dan meestal ook gewoon weer schoon eten.

kan je op zo'n dag ook een of meerdere stukken taart gaan eten of is dat er over? (ivm suiker enzovoort)
    als het kan, eet je die dan best 's morgens of maakt dit geen bal uit

ps: ik zorg op zo'n dag dat ik ook niet (veel) over mijn behoefte ga en om de 2-3 uur mijn dosis eiwitten binnen krijg.

Als ik tevreden ben met mijn BF heb ik na elke 14 dagen en junk-weekend. Dan eet ik echt alles wat ik maar lekker vind. Uit ervaring weet ik dat mijn lichaam het kan. Maar goed, iedereen is verschillend en reageert anders.

Comment

ALs ik ga junken met veel suiker, kan ik er daarna juist heel moeilijk vanaf blijven. Ik ben een echte suikerjunk, en moet snel afkicken van suiker
      Ik laat dingen met veel suiker de hele periode zoveel mogelijk links liggen, vind ik makkelijker.

Comment

Ik ben ook een echte 'sweet-tooth' en ga me tijdens een junk-weekend qua suiker ook vaak te buiten. Heb het nu al vele malen gedaan en op een of andere manier heb ik er geen last van. Tsja, de eerste dagen wat bloat wat dan verdwijnt, weet niet of dat door de suiker komt.

Comment

Als je alleen maar een pita broodje eet kom je nog niet aan een junkdag. Persoonlijk denk ik dat het beste is om 6 dagen strict aan je voedingsschema te houden en op die andere dag lekker je zelf te verwennen (en daar zit die taart bij ).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X