Massa kracht voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Massa kracht voeding

Heuj

Dus jij wil weten wat een echte beer van een vent zoal nuttigt op een dag ?
    Nou dan zit je hier goed !

Je begint de dag met 3 a 4 bakken koffie met extra suiker en creamer en een zware vanelle. Eenmaal goed wakker halen we wat roombotercroissantjes bij de bakker en daar stoppen we oude kaas tussen voor extra romige spieren!
    Eventueel voor extra energie wat besuikerde donuts erbij. Daarna buig je door je knieen om vervolgens lekker te schijten op de pot.

Dan voor de middag een ontbijt halen bij de maccie of de woppenschuur bestaande uit minsten 2 burgers een grote cola en we sluiten af met een mcflurry met van allerlei materie erin.

Tijdens het werk drinken we een paar groene jongens maar let op! wel blijven doen alsof je werkt anders klaagt de baas over productiviteit enzo. Want het erafgewerkte vocht moet ook weer terug !

Op weg naar huis halen we bij de pomp een broodje bal met extra eiwitrijke mayonaise (onmisbaar!) en een kaassouffle en een groene jongen! Pas op dat de blauwe boeven het niet zien anders moet je op een kunstmatige penis blazen en raak je dat papiertje kwijt wat heel duur was om te halen!

Eenmaal thuis kijken we in de koelkast en pakken we een flesje gerstenat! (minstens 2 liter per dag !) Nu krijgen we een voedzame magnetronmaaltijd van het vrouwtje en een lekker stuk taart na.

S'avonds kijk ik 2 uur intensief sport met een groene rakker en bierbommetjes en gezouten pindas (goeie vetten!) en voor het naar bed gaan nemen we nog een glaasje rum 80 procent zodat je wat te verbranden hebt in je slaap!

Met dit programma ben je binnen no time een beer van een vent!

Originally posted by HeinekenHenk View Post

Met dit programma ben je binnen no time een beer van een vent!

Ja hoor, wat je zegt.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ga ik ook maar is proberen dan

Comment

Mijn complimenten, zo uitgebalanceerd zie je ze jammer genoeg maar zelden.
        Het enige wat ik mis is een kroket bij de kaassoufle, en die zware van nelle moet een export worden zodat het kniebuigen nog makkelijker gaat.

Comment

Ja, dat van die kroket vond ik ook jammer. Nét dat kleine beetje had gewoon dat verschil nog gemaakt.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik denk dat Henkie hier een mooi ding neer heeft gezet.
            Vergis je niet in het aantal mensen dat ook daadwerkelijk zo leeft elke dag en jazeker, ook de grote schreeuwers op een willekeurig forum. Dus niet alleen de gemiddelde niet sporter, maar ook zeer veel krachtsporters die zo leven.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

geen slagroom op de taart!!!!!!!!!!:P
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Ik denk dat Henkie hier een mooi ding neer heeft gezet.
                Vergis je niet in het aantal mensen dat ook daadwerkelijk zo leeft elke dag en jazeker, ook de grote schreeuwers op een willekeurig forum. Dus niet alleen de gemiddelde niet sporter, maar ook zeer veel krachtsporters die zo leven.
                Het enige waar ik mij in terug vind is dat ik ook eerst s'morgens 2 koppen koffie neem met een zware sjaggie..

Ik ben haast niet anders gewend als bouwvakker..

Toch maar proberen om dit jaar te kijken of ik ook met roken kan stoppen..

Vorig jaar ben ik gestopt met blowen (15 jaar gedaan/10 per dag) en ik drink geen bier meer door de weeks.
                Als ik nu bier drink in het weekend blijft het bij 3 pilsjes.

Comment

Ik heb dit gisteren onder invloed van wiet geplaatst uit pure ellendigheid. Mijn excuses hiervoor. Ik ga mij nu schamen voor wat ik vereeuwigd heb.

Comment

zelfs ik eet niet zoveel bagger. De enige waarvan ook heb gehoord/gezien dat ze zo rampzalig aan het vreten waren bleken powerlifters te zijn waarnaast ik een anorexia model lijk.

Die vreten enorme grote shoarma rollen weg en andere dingen in overdaad.

Comment

Originally posted by HeinekenHenk View Post
                      Ik ga mij nu schamen voor wat ik vereeuwigd heb.

En heel diep!!

Comment

Nou je hoeft je niet te schamen kerel. Je brengt een boodschap op een humoristische manier en pinda's zijn zo slecht niet (afgezien van het zout)
                        Ik heb er in ieder geval om gelachen want je hebt wel humor maar er zijn mensen die leven zo erg zo niet erger.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X