Advies/hulp graag :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies/hulp graag :)

Goedemiddag leden van Bodynet,

Vandaag heb ik mijn voedingsschema in elkaar geknutseld en ben benieuwd naar jullie adviezen/tips!

Sochtens neem ik 2x Omega 3, 2x Magnesium/Taurine pillen en Biergist over de dag en 1x multivitamine.

Buiten mijn voedingsschema, zou ik graag ook nog advies/tips willen over het gebruik van bijvoorbeeld Cytogainer/Weightgainer (weightgainer heb ik hier nog staan, maar neem eigenlijk altijd Whey Protein) en het gebruik van dextrose.

Ik wil heel graag groeien maar wil wel mijn spieren goed kunnen zien. Heb nu ongeveer 8% BF. Dus is het aan te raden om Weight Gainer te gebruiken of niet?

Na een tijd FB en boksen te hebben gedaan, ben ik sinds gister begonnen met Split 4x in de week . Ben dus van plan te gaan knallen!

Hoop dat jullie goede tips/goed advies hebben!

Alvast bedankt en groeten,

Rick
    Attached Files

Ontbijt is mega groot. Volgens het schema heb je 2900kcal nodig voor de bulk, hier zit je al op 3000 zonder avondeten erbij.

Verder vind ik persoonlijk 55% KH te hoog, ga zelf meestal voor ekv van 30/40/30
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Oke, dus ontbijt inkorten Verder nog tips?

Comment

Heb mijn schema wat aangepast!

Iemand tips/adviezen?
        Attached Files

Comment

Hey kerel

Misschien wat meer pindas zodat je wat meer vetten binnenkrijgt ? En misschien is visoliecapsules nog een tip . Heb gelezen dat je toch 30% vetten in moet nemen.

mvg

Comment

Ben je gestopt met boksen?

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
              Hey kerel

Misschien wat meer pindas zodat je wat meer vetten binnenkrijgt ? En misschien is visoliecapsules nog een tip . Heb gelezen dat je toch 30% vetten in moet nemen.

mvg
              Eerlijk gezegd eet ik pinda's toch ik geen zin meer heb haha. Zou niet weten hoeveel gr precies Hoeveel gr is ong. 1 'handje' pindas, of wat weegt gem 1 pinda? :P
              En bedoel je met visoliecapsule Omega-3? Want Omega 3 slik ik al 1 a 2 per dag!
              Last edited by Ricksel; 27-01-2011, 12:15.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                Ben je gestopt met boksen?
                Nu wel ivm een blessure.

Wil boksen wel weer gaan oppakken, maar hoe dan met fitness? Doe nu 4x per week split. Dus weet niet of ik dan nog kan gaan boksen!

Wil wel zodra het weer gaat met mijn arm, weer gaan boksen.

Jij tips?

Comment

4 daags split met bokstrainingen zijn denk ik net wat te veel van het goede. Misschien dan een 2 daags fullbody ( dus elke spiergroep 1x per week). Als je bokst mogen de koolhydraten zeker wel richting de 55%, hou je het alleen bij fitness is 40-45% voldoende.

Comment

Juist blij met mijn split haha, weer eens wat anders dan FB, wat ik al langere tijd doe.

Maar zat inderdaad al af te vragen hoe ik dat met boksen ging doen, want ik denk ook dat 4x split + 1x boksen te veel van het goede is. Eigenlijk wil ik deze split nog wel eventjes behouden, over 2,5 week nieuwe split maken namelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X