mijn nickname heb ik deels omdat het stoer klinkt genomen en deels door de mentaliteit die ik door de jaren heen heb ontwikkeld; vechten voor alles wat je wil. maar de keren dat ik heb gevochten zijn op 2 handen te tellen hoor. en nog nooit iemand echt pijn gedaan. als je vecht ga je tot een op de rgond ligt maar je gaat niet schoppen in het gezicht als hij op zijn rug ligt. dat is straatvechten naar mijn mening. maar ik heb respect voor mensen die goed kunnen praten. mijn marokkaanse maat is uitsmijter en praat altijd en weet met humor meestal het tij te keren. hulde voor deze mensen.
verbetering gezocht
Collapse
X
-
Toppie, en volhouden!!!
Ikzelf ben 4 maanden geleden gestopt met blowen, na 30 jaar!!
Omdat ik me na een paar weken zoveel beter, helderder en gezonder voelde wilde ik dat gevoel vasthouden en aanvulling zoeken in mn leven. Er moet iets in de plaats komen van dat blowen, een ander soort verslaving desnoods, en die heb ik gevonden, Fitnessen!!
Sinds ik niet meer blow ben ik veel actiever, voel me zoooooveel beter, alles smaakt en ruikt beter, voel me zó veel gezonder en vitaler!!
Ipv de hele dag passief op de bank hangen is de sportschool (om de hoek!) nu mn 2e thuis geworden, en ipv in de koffieshop zitten, drink ik nu kopjes thee en sportdrankjes op de sportschool en laat ik me motiveren om vooral vol te houden en lekker te blijven fitnessen.
Voel me net als jij herboren.
Lekker gevoel, he!?
Comment
-
Zo, die openingspost getuigt van wilskracht Straatvechter. Ik hoop voor je dat niet alleen het eten en trainen je goed af zal gaan. Maar misschien nog meer dat je inderdaad tot die opleiding wordt toegelaten. En een goed en positief beeld van je toekomst zult krijgen, zodat je weet waar je naar toe aan het werken bent.
Hou vol!Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
ben inmiddels aangenomen !!! er start een heel nieuw leven voor mij !!!
moeilijkste is alles volhouden maar tot nu toe gaat alels goed. kan mijn kwark inmiddels zonder suiker etenen barbara omschrijft goed hoe het gaat als je stopt met blowen. dus mensen die blowen put hier kracht uit het is niet zo moeilijk je moet sterk zijn ! thanks mensen ben inmiddels aan het schommelen rond de 72 kg maar ik zet eerst vet om in spiermassa waarschijnlijk ik maak me i.i.g niet druk ben blij met de visuele progressie. thanks voor de support !
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postben inmiddels aangenomen !!! er start een heel nieuw leven voor mij !!!
moeilijkste is alles volhouden maar tot nu toe gaat alels goed. kan mijn kwark inmiddels zonder suiker etenen barbara omschrijft goed hoe het gaat als je stopt met blowen. dus mensen die blowen put hier kracht uit het is niet zo moeilijk je moet sterk zijn ! thanks mensen ben inmiddels aan het schommelen rond de 72 kg maar ik zet eerst vet om in spiermassa waarschijnlijk ik maak me i.i.g niet druk ben blij met de visuele progressie. thanks voor de support !
Comment
-
Originally posted by El_Loco View Postrespect voor wat je doet en tot nu toe al bereikt hebt, maar wil effe tussenkomen in deze post... Het is namelijk niet mogelijk vet in spiermassa om te zetten...
Comment
-
-
Originally posted by Straatvechter View Postmijn nickname heb ik deels omdat het stoer klinkt genomen en deels door de mentaliteit die ik door de jaren heen heb ontwikkeld; vechten voor alles wat je wil. maar de keren dat ik heb gevochten zijn op 2 handen te tellen hoor. en nog nooit iemand echt pijn gedaan. als je vecht ga je tot een op de rgond ligt maar je gaat niet schoppen in het gezicht als hij op zijn rug ligt. dat is straatvechten naar mijn mening. maar ik heb respect voor mensen die goed kunnen praten. mijn marokkaanse maat is uitsmijter en praat altijd en weet met humor meestal het tij te keren. hulde voor deze mensen.
Ik wens je veel succes in je life-change, en als je dat zo kan houden kan je eventueel anderen inspireren een ander pad te gaan kiezen.
cheers
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
2 weken geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment