Post hier je kookblunders.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet echt een blunder maar soms heb ik een stack eieren die niet normaal
    willen pellen, dan pel ik ze en hou ik alleen het eigeel over soort van :')

Ik laat ze goed afkoelen en heb gemerkt dat dit vooral bij hele verse eieren gebeurt.
    You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
      Niet echt een blunder maar soms heb ik een stack eieren die niet normaal
      willen pellen, dan pel ik ze en hou ik alleen het eigeel over soort van :')

Ik laat ze goed afkoelen en heb gemerkt dat dit vooral bij hele verse eieren gebeurt.
      klopt.
      vlak bij mijn huis staat een boerderij die verkoopt elke dag verse eieren.
      ik heb nog nooit een gekookt ei van hun goed kunnen pellen.
      maar die van de supermarkt lukt altijd met gemak.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

tijdje geleden was ik aan het koken en tv aant kijken tegelijk. Op n gegeven moment kwam er uit de keuken zo vlam en rook en het stonk overal. me ovenwanten waren in de fik gevlogen...Wat ik egt niet ken ik gehakt bakken in de pan gaat altijd mis

Comment

Bedoel je gehaktballen? Of gewoon gehakt voor de pasta?
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

jaartje geleden lekker aan het kokkerellen. verwachte wat kameraden dus kooktte een lekker potje voor hen. was aan het roeren in de pan en leunde met mijn vrije hand tegen het aanrecht. op een gegeven moment bonkt een van mijn kameraden keihard op het raam dus ik schrik me kapot en draai me verschrikt naar het raam terwijl mijn vrije hand het fornuis raakt. terwijl ik mijn hand terugtrek en het uitschreeuw van de pijn schreeuwt mijn kameraad; omfg roger gaat het ?! ik in paniek draai me weer en brand mijn hand superdom nog een keer xd heb nu 2 littekens ongeveer zo groot als een vloeitje door die eikel.

Comment

was een keer van plan eieren te koken, water kookte eieren d'r in ik moest boven wat pakken en toen belde een vriend op, zeker een uur gebeld, kom ik onder waren de eieren tegen de afzuigkap geknalt. zo'n grote rotzooi om om te ruimen...

Comment

mijn verhaal is nogal zuur ! al zeg ik het zelf

Op een avond snel voor dat de appie sluit even snel vlees wezen halen uit de aanbieding! kom ik thuis blijkt het stoof vlees wat zeker 1 uur bereidings tijd had en dat terwijl ik al ongelofelijke honger had! Maar goed dan toch maar het vlees stoven een lekker repectje opgezocht en ik had er echt zin in! toen het bijna klaar was moet ik even snel naar het toilet en toen ik terug kwam was al het vocht op in de pan en was mij eten dus totaal aangebrand ! en dan in die ene minuut dat ik weg was!

dat was wel echt balen ! en natuurlijk nog grote honger......... haha

Comment

Originally posted by daniel298 View Post
                  mijn verhaal is nogal zuur ! al zeg ik het zelf

Op een avond snel voor dat de appie sluit even snel vlees wezen halen uit de aanbieding! kom ik thuis blijkt het stoof vlees wat zeker 1 uur bereidings tijd had en dat terwijl ik al ongelofelijke honger had! Maar goed dan toch maar het vlees stoven een lekker repectje opgezocht en ik had er echt zin in! toen het bijna klaar was moet ik even snel naar het toilet en toen ik terug kwam was al het vocht op in de pan en was mij eten dus totaal aangebrand ! en dan in die ene minuut dat ik weg was!

dat was wel echt balen ! en natuurlijk nog grote honger......... haha
                  shit zoiets gebeurde mij dus vorige week.. kocht 1 kg stoofvlees..dacht dat je het gewoon net als kip moest bakken. Ik zo kauwen maar lukte niet las ik de achterkant van de verpakking staat er fcking 150 tot 180 minuten stofen.. ja daaagg!! daar doe ik niet aan mee pffffff
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    was een keer van plan eieren te koken, water kookte eieren d'r in ik moest boven wat pakken en toen belde een vriend op, zeker een uur gebeld, kom ik onder waren de eieren tegen de afzuigkap geknalt. zo'n grote rotzooi om om te ruimen...
                    HAHA DAT HEB IK DUS PRECIES HETZELFDE MEEGEMAAKT 2 WEKEN GELEDEN.. ALLEEN HAD IK DE EIEREN 'S AVONDS OPGEZET VOORDAT IK GING SLAPEN.. DACHT ZEKER DAT KOOKPLAAT AFGEZET HAD.. RESULTAAT VOLGENDE OCHTEND WAS HEEEEEEL ERG .. HAHAH 3 EIEREN VOLLEDIG ONTPLOFT EEN PAN NAAR DE KLOTE.. EN EEN GRUWELIJKE STANK.. OJA MIJN HONDJE ZAT IN EEN HOEK GEDOKEN

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      shit zoiets gebeurde mij dus vorige week.. kocht 1 kg stoofvlees..dacht dat je het gewoon net als kip moest bakken. Ik zo kauwen maar lukte niet las ik de achterkant van de verpakking staat er fcking 150 tot 180 minuten stofen.. ja daaagg!! daar doe ik niet aan mee pffffff
                      haha koning
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X