Honger niet te stillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Honger niet te stillen

Laatste 2 dagen is m'n honger niet te stillen.

Nu ben ik erg tevreden over mijn 74kg (180cm)

Alleen ben ik sinds kort aan de creatine en wil ik niet al te veel overbodig aankomen. Op deze manier gaat dat dus wel gebeuren.

Iemand tips op honger tegen te gaan? Er schijnt ook fruit te zijn die je honger stilt. Iemand enig idee?
    Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

water/thee drinken

goed kauwen

amandelen geven mij een erg verzadigd gevoel

Comment

veel groentes eten.
      denk aan rauwkost als tomaten, wortels en paprika
      en bij avondmaaltijd veel koolsoorten als broccoli en spruiten.
      zorg ook dat je naast voldoende eiwitten genoeg vetten eet.
      want wanneer je te weinig vetten eet blijf je honger houden of krijgt echt heel snel weer trek.
      ik had ook dit probleem en at wel een kilo groente per dag, veel vette vis, eieren, vlees, noten en volkorenproducten.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

amandelen geven echter ook veel kcals
        Thee/water werkt maar heeeel kort.

Je kan veel groente gaan eten. Gewoon een paprika of een komkommer wegkanen als je honger hebt.

Als je gewoon op onderhoud eet... kan het zijn dat je lijf gewoon moet wennen aan waneer er wat aan eten binnen komt.

Honger is meestal of gewenning of gewoon een tekort aan voeding.
        De gewenning duurt misschien een paar weken en dan zal die verdwijnen (als je structureel eet)
        Als je gewoon te weinig eet -> meer eten

Fruit om je honger te stillen lijkt me geen goed idee
        Fear is the mind killer

Comment

Minder suikers (zoals uit fruit) eten, en meer eiwitten en groentes. Van suikers krijg je vaak juist honger

Comment

Bedankt voor de reacties.

Morgen maar wat paprika's en komkommers inslaan
            Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

gewoon lekker blijven eten pik,beter honger dan geen honger,gewoon genoeg maaltijden neme op een dag en goedverdelen omdat je veel eet verwacht je lichaam het ook dus is ook weer een goedteken ken je straks lekker bulken ahaha

Comment

Hey, ik had precies dezelfde vraag.

Is het waar dat je rauwkost en rijstwafels mag eten hoeveel je wilt om je honger te stillen?

Comment

misschien ene idee om je maaltijden iets kleiner te maken en er een maaltijd tussen te plakken? Als dat mogelijk is ten minste. Lijk me dat je dan minder hoeft te wachten op de volgende maaltijd en dus minder honger hebt.

Comment

wortel... moet je zolang op kauwen dat je na 2 wortels geen eens zin meer hebt om te eten
                    :: 1.82M :: 84 KG ::
                    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by comebacksporter View Post
                      Hey, ik had precies dezelfde vraag.

Is het waar dat je rauwkost en rijstwafels mag eten hoeveel je wilt om je honger te stillen?
                      Rijstwafels volgens mij niet, hoor.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                        misschien ene idee om je maaltijden iets kleiner te maken en er een maaltijd tussen te plakken? Als dat mogelijk is ten minste. Lijk me dat je dan minder hoeft te wachten op de volgende maaltijd en dus minder honger hebt.
                        Dat werkt dus niet perse zo.
                        Kijk maar naar mensen die IF doen. Die eten een heel groot deel van de dag niks...en hebben dan niet perse honger.

Je lijf went er gewoon aan. Veel kleine eetmomenten vergroten in mijn beleving de kans op hongergevoelens juist. Omdat je dan vaak wat onregelmatiger eet.
                        en een kleine maaltijd is ook gewoon sneller weg

Juist door structureel te gaan eten en blijven eten... went je lijf en verdwijnt het honger gevoel eerder.
                        Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X