Wat te eten vlak voor een training?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te eten vlak voor een training?

Hallo,

Ik ben 26 jaar, train 4 keer in de week en dat sinds mijn 18e. Nadruk op krachttraining. Overdag heb ik een kantoorbaan en gelijk na het werk ga ik trainen. Dit doe ik omdat het qua routing handiger is. Ik ben namelijk te veel tijd kwijt wanneer ik eerst naar huis zou moeten gaan om te eten om vervolgens daarna te gaan trainen. Nu eet ik voordat ik ga trainen iets kleins (fruit of een broodje) en na het trainen een normale maaltijd. Omdat ik het wat serieuzer wil aanpakken en dus ook op mijn voeding wil gaan letten begrijp ik dat dit niet heel erg verstandig is.

Hebben jullie tips of suggesties hoe ik met bovenstaande situatie om moet gaan wat betreft mijn voeding. Mochten jullie meer informatie willen hoor ik het.

Bedankt alvast!

Sowieso de stickies lezen als je meer wilt weten over voeding. Wat betreft het eten voor de training zou ik van een avond van te voren wat rijst met kip klaar maken, tijdens het werk in de koelkast zetten (neem aan dat je die hebt) en dan voor de training opeten. Dit laatste alleen wel goed timen, misschien komt het beter uit als je het tijdens het werk opeet.

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
      ... Dit laatste alleen wel goed timen, misschien komt het beter uit als je het tijdens het werk opeet.
      Dank voor je snelle reactie! Dit is inderdaad een optie. Een maaltijd voor 't trainen dus..

Comment

hier een snel en makkelijk recept ik laat het zout weg

Ingredienten

Benodigdheden:
        1 kg kip
        5 teentjes knoflook
        zwarte peperkorrels
        zout
        1 ui
        2 eetlepels kerrie
        4 eetlepels olie
        0,5 glas water

Bereiding

Bereidingswijze

Snipper de ui en stamp de zwarte peperkorrels samen met de teentjes knoflook fijn in een vijzel.
        De ui, knoflook, peperkorrels en de kerrie in de olie bakken.
        De kip toevoegen met wat zout en goed omscheppen in de kruidenmassa. Als laatste voeg je het water toe, en laat de kip op een zacht vuurtje braden.

Comment

Originally posted by Yves View Post
          hier een snel en makkelijk recept ik laat het zout weg

Ingredienten

Benodigdheden:
          1 kg kip
          5 teentjes knoflook
          zwarte peperkorrels
          zout
          1 ui
          2 eetlepels kerrie
          4 eetlepels olie
          0,5 glas water

1kg kip als pre-workout ^^
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            dat is overdreven maar ik maak voor een paar dagen klaar

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              is ook een workout van 8 uur
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Alleen kip voor je workout lijkt me niet echt praktisch. Zou er wel wat carbs bij gooien.
                Als je veel vlees eet het wel wat langer voor je training... verteerd niet zo snel.
                Fear is the mind killer

Comment

Zelf ga ik meestal wel hard op een pasta maaltijd met kip + saus

banaantje erbij en knallen maar.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                    Alleen kip voor je workout lijkt me niet echt praktisch. Zou er wel wat carbs bij gooien.
                    Als je veel vlees eet het wel wat langer voor je training... verteerd niet zo snel.
                    mee eens, bende rijst erbij gooien is goede optie

Comment

Een maaltijd-vervanger in de vorm van een shake. Van te voren klaarmaken, uurtje voor de training innemen en klaar is Klara. Lekker snel en toch de nodige carbs en proteins binnen.

Comment

Super bedankt voor jullie tips/recepten! Zo meteen gelijk boodschappen doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X