Hulp gevraagd voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gevraagd voedingschema

Halo,ik ben bjorn en had graag wat hulp en raad gekregen over men voeding.Wat er beter kan en zo of wat er ik aan zou moeten veranderen.Het is de bedoeling om namelijk bij te komen.Over 6 maanden begonnen met trainen en van 59 kilo naar 69,4 kilo gegaan maar blijf nu steken.Graag jullie mening en advies.Alvast bedankt bjorn

6u30:
    1 turbo mass gainer (3 maatschepjes met halve liter magere melk,dus 150 gram en halve liter melk).

7u
    1 grote kop koffie
    150 gram opgeklopte magere kaas (kwark)
    1 banaan

8u30
    1 turbo mass gainer (3 maatschepjes met halve liter magere melk,dus 150 gram en halve liter melk).

9u
    Drink dan wel 1,5 liter water

11U30
    1 turbo mass gainer (1,5 maatschepjes met halve liter magere melk,dus 75 gram en 1/4 liter melk).
    1 appel,handvol druiven,1peer,Halve kiwi

13u
    3 sneden volkeren brood met 100 gram kipfilet in sneedjes
    1 ei
    1 stuk fruit,banaan,appel,peer,.... is te zien waar ik zin in heb

16u
    2 sneden volkoren brood met tonijn of zalm (125 gram uit blik in eigen nat,vermeng ik met 1 eetlepel olijf olie en wat ajuin en stukjes tomaat er bij)
    150 gram opgeklopte magere kaas

19u
    300 gram aardappel pure waarbij ik 1 eetlepel protieen 95 bij doe
    300 gram vlees of vis (biefstuk,kraai,kipfilet,kalkoenfilet,....)
    1 stuk fruit,banaan,appel,kiwi,peer,.... is te zien waar ik zin in heb

21u
    500 gram magere kaas

22U30

kerel wel veel mass gainer shakes... begin je dag met een kom brinta met volle melk en stop daar je mass gainer in. verder kun je je shakes beter vervangen door rijstmaaltijden met kip en groenten. verder kun je ook broodmaaltijden nemen. en visolie is een goede toevoeging. in de avond je kwark een kwartier nemen voor je gaat slapen. volle melk ipv halfvolle. dat was mijn 2 cents.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X