7 bier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 7 bier

Heb gister 7 biertjes gedronken met stappen. Nu is deze vraag waarschijnlijk al een miljoen keer gesteld, maar het is toch niet zo dat al mijn gains van afgelopen week te niet zijn gedaan door die 7 bier?

Natuurlijk weet ik dat het niet goed is enzo, en dat het niet kan als je serieus massa wil opbouwen, maar het is niet zo dat die 7 bier direct mijn spieren afbreken toch?

Heb tussen die biertjes wel superveel water gedronken om me vocht op peil te houden, en om 4 uur snachts voor het slapen gaan heb ik nog 500g kwark en 50g rijst gegeten.

Dus ik ben waarschijnlijk geen spier verloren van die 7 bier toch?
    Failure is your friend

Was je dronken? Zoja dan is het goed.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

ghehe, maakt niet uit kerel voor een keertje

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
        Was je dronken? Zoja dan is het goed.
        haha dronken niet echt.. maar helemaal nuchter kan ik ook niet zeggen.. Maar die biertjes breken dus niet direct spier af?
        Failure is your friend

Comment

Het is niet dat je de hele week voor nix hebt getraind.. als je goed eet op de dag dat je gaat drinken kan je drank wel combineren.. lees dit ff:

Als dit iets 1maligs was zou ik me helemaal niet druk maken
          Last edited by gameface; 06-02-2011, 14:15. Reason: http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Comment

kijk maar uit morgen zijn je spieren allemaal weg. haha

ok ff serieus,
            je zult vast vast wel wat spierweefsel hebben afgebroken, maar dit is zo weinig. als je het nou elke dag deed is het wat anders.
            maar je zult heus geen verschil merken als je je afentoe een beetje uitleeft in de kroeg.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

[quote=gameface;781323]Het is niet dat je de hele week voor nix hebt getraind.. als je goed eet op de dag dat je gaat drinken kan je drank wel combineren.. lees dit ff:

hahahaha jaaa mooi dat is het probleem je krijg niks door je strot
              heb nou 2 dagen flinkdoorgehaald heb alles gegeten behalve wat op me voedinschema stond dus ja maar fok it je heb er van genoten daar gaat het om

Comment

per biertje dat je drinkt verlies je vaak ongeveer 0.4 tot 0.8 kg spiermassa

Comment

dus hij is 3,5 kilo spier kwijt +- hahahaha en dat is directvolgende dag vet ? of je bent gewoon 3,5 kilo lichter
                  Een dag niet getraind...

Comment

als die nog bij de turk is langs geweest zal het wel meevalle denk je niet hahah vet broodje doner jonguuuh

Comment

Och jongens, je geloofd toch niet dat je pure spiermassa kwijt raakt van alcohol? Het werkt alleen je herstel tegen..

Comment

Zou er een bier-kip ratio bestaan?
                        Alsin 1 bier 33cl = 2 kippen 400gr.
                        Het zou wel overzichtelijker feesten!
                        Ssssmoking

Comment

Elke zaterdag drink ik wel een paar biertjes en moet zeggen dat ik desondanks toch redelijk ben gegroeid..maar wellicht was het sneller gegaan als ik die biertjes niet gedronken had..Het ligt er ook maar net aan hoe je lichaam erop reageert..Denk dat je je niet al te druk moet maken

Comment

Het is ook maar net waar je prioriteiten liggen, voor velen is bodybuilding of fitness niet het allerbelangrijkste en als je dan daarbij wat biertjes wil drinken waarom niet. Je kunt nog steeds groeien, het zal alleen iets langzamer gaan maar goed daar kies je dan zelf voor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X