Voedingsschema om aan te komen:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema om aan te komen:

Ik ben 18 jaar, lengte 1.85 gewicht 68 kg. Het is duidelijk dat ik wil aankomen. Ideale gewicht lijkt me tegen de 80 kg aan.

Daarnaast train ik ook nog 3x per week (krachttraining)

Ik vroeg me af of deze voedingsschema goed zou zijn:

===============
    TRAININGSDAGEN:
    ===============
    08.00 OCHTEND:
    1 Melk
    4 Brood Vlees

10.00 TUSSENDOORTJE:
    1 Vivit
    1 Koek

13.00 MIDDAG:
    1 Sap
    4 Brood Kaas/Pindakaas

15.00 TUSSENDOORTJE:
    1 Melk
    1 Krentenbol

18.00 AVOND:
    1 Avondeten
    1 Sap

22.00 TUSSENDOORTJE:
    1 Kwark

==============
    NORMALE DAGEN:
    ==============
    08.00 OCHTEND:
    1 Melk
    4 Brood Worst

10.00 TUSSENDOORTJE:
    1 Vivit
    1 Koek

13.00 MIDDAG:
    1 Sap
    4 Brood Kaas/Pindakaas

15.00 TUSSENDOORTJE:
    1 Melk
    1 Krentenbol

18.00 AVOND:
    1 Avondeten
    1 Sap

22.00 TUSSENDOORTJE:
    1 Griesmeelpap

wat is je onderhoud??? die vivit en koek kan je wel al schrappen denk ik... misschien ook even de e/k/v waarden bij vermelden???

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
      wat is je onderhoud??? die vivit en koek kan je wel al schrappen denk ik... misschien ook even de e/k/v waarden bij vermelden???

wat bedoel je met onderhoud? hahah ik ben hier niet zo gevorderd in zoals je weet

Maar ik probeer 5 รก 6 eetmomenten te maken per dag. En zeker omdat ik dunne polsen heb probeer ik veel zuivel binnen te werken. Kheb gehoord dat vivit ook goed schijnt te zijn daarvoor.

Comment

Originally posted by el--jadida View Post
        wat bedoel je met onderhoud? hahah ik ben hier niet zo gevorderd in zoals je weet

Maar ik probeer 5 รก 6 eetmomenten te maken per dag. En zeker omdat ik dunne polsen heb probeer ik veel zuivel binnen te werken. Kheb gehoord dat vivit ook goed schijnt te zijn daarvoor.
        Je onderhoud is wat je op een dag moet naar binnenspelen qua kcal om je lichaam in de staat te houden waarin het is (niet afvallen, niet bijkomen) Wil je afvallen ga je 200-500kcal onder je onderhoud zitten, wil je bijkomen 200-500kcal erboven. Misschien even de sticky's lezen zodat je de basisbegrippen beetje leert kennen. Wat bedoel je met dunne polsen?? dat je botten niet sterk zijn ofwat???

Comment

Je onderhoud is wat je op een dag moet naar binnenspelen qua kcal om je lichaam in de staat te houden waarin het is (niet afvallen, niet bijkomen) Wil je afvallen ga je 200-500kcal onder je onderhoud zitten, wil je bijkomen 200-500kcal erboven. Misschien even de sticky's lezen zodat je de basisbegrippen beetje leert kennen. Wat bedoel je met dunne polsen?? dat je botten niet sterk zijn ofwat???
          Ik heb ze gelezen. En omdat ik dagelijks veel bezig ben probeer ik veel koolhydraten binnen te krijgen. En na de training gewoon Kwark, griesmeel of tonijn als eiwitten.

Mijn botten zijn best wel sterk voor hun doen, maar wel dunnetjes. Dus ja met calcium en training worden ze wel wat groter en sterker haha

Comment

Ik heb ze gelezen. En omdat ik dagelijks veel bezig ben probeer ik veel koolhydraten binnen te krijgen. En na de training gewoon Kwark, griesmeel of tonijn als eiwitten.

Mijn botten zijn best wel sterk voor hun doen, maar wel dunnetjes. Dus ja met calcium en training worden ze wel wat groter en sterker haha
            Als ze sterk genoeg zijn, zie ik eig geen probleem... Ik heb best ook dunne polsen maar die hangen er ook nog steeds aan dus

Comment

Als ze sterk genoeg zijn, zie ik eig geen probleem... Ik heb best ook dunne polsen maar die hangen er ook nog steeds aan dus
              nou ik ben dus niet de enige

ik wil trouwens ook tonijn aan mn schema toevoegen. Maar ik heb gehoord dat vis en zuivel samen mengen voor allergie kan zorgen. Kheb iemand gezien met witte vlekken op het gezicht. Ik vraag me dus af wanneer ik dat het beste zou eten. Want het is wel een bron van eiwitten.

Comment

nou ik ben dus niet de enige

ik wil trouwens ook tonijn aan mn schema toevoegen. Maar ik heb gehoord dat vis en zuivel samen mengen voor allergie kan zorgen. Kheb iemand gezien met witte vlekken op het gezicht. Ik vraag me dus af wanneer ik dat het beste zou eten. Want het is wel een bron van eiwitten.
                Als je niet allergisch bent voor 1 van de twee zal je die plekken niet krijgen hoor...

Comment

Veelste veel suiker kerel, als je wilt aan komen moet je de juiste koolhydraten/eiwitten/vetten nemen.
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

Hey, misschien heb je hier wat aan

0700: 30gr brinta met 30 gr proteine
                    0900 4 eieren+1 snee brood OF 4 broodjes met beleg + een stuk fruit
                    1100 een blik tonijn met brood OF 4 snee brood
                    1300 shake
                    1500 warm eten (vlees met rijst/pasta)
                    1700 trainen + na het trainen een banaan + shake
                    1900 warm eten
                    2200 bakje kwark

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...