Weet er iemand een goede oplossing of alternatief?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weet er iemand een goede oplossing of alternatief?

Beste mede leden,is er iemand die mij kan helpen aan een goede alternatief of oplossing om mijn eiwitten,koolhydraten en vetten binnen te krijgen op de dagen dat ik naar school moet.
    Smiddags zou ik al warm eten op school met een stuk fruit of zo maar tijdens men pauze van 10u en 15u zou ik toch ook graag men eiwitten,koolhydraten en vetten binnen krijgen.Kan er mij iemand een tip geven hoe ik dit best op los.De pauze s bestaan uit 15 tal minutjes,ik zou dit liever spenderen aan men voeding of te gaan roken.Want van roken zal ik niet groeien he hihihihi
    Alvast bedankt

Ik zou smorgens om 6 u 100 gram havermout eten met 250ml volle melk,150 gram opgeklopte kwark en een banaan.Ik zou dan rond 7U30 nog een eiwit chake nemen van 100 gram turbo mass gainer en 500 ml volle melk.Zo heb ik toch dan al een grote hoeveelheid binnen tot 10u

neem gwn een doosje kip mee naar school ofzo???

Comment

Bak de avond van te voren gewoon lekker een stukje kip dat je dan de volgende dag mee naar school neemt. of desnoods een beetje kwark mee, maar dat kan ik je tas kappot gaan

Comment

-gebakken eieren op brood (gebakken met PAM spray)
        -all day protein
        -brinta/havermout
        -magere/halfvolle/volle melk
        -gekookte eieren met tikeltje sandwich spread erop.
        -noten

brinta kun je mengen met all day protein en met melk dan heb je al je KH en eiwitten binnen en met noten erbij is het toch klaar?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

ik neem altijd een blikje tonijn mee naar school en een pak volle melk. en gewoon boterhammen met kip ei pindakaas en soms een plakje kaas bij de ei.
          we mogen bij mij op school gewoon eten en drinken in de les mits we netjes zijn en alles schoon achterlaten. het pak melk drink ik net als andere mensen een flesje water meedragen en drinken. bak melk heeft 35 gram eiwit en 10 gram vet of 35 als het volle is. het blikje tonij bevat 22 gram eiwitten en 10 gram vet. soms neem ik pinda's mee in een zakje.
          Last edited by Straatvechter; 06-02-2011, 20:24.

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
            ik neem altijd een blikje tonijn mee naar school en een pak volle melk. en gewoon boterhammen met kip ei pindakaas en soms een plakje kaas bij de ei.
            we mogen bij mij op school gewoon eten en drinken in de les mits we netjes zijn en alles schoon achterlaten. het pak melk drink ik net als andere mensen een flesje water meedragen en drinken. bak melk heeft 35 gram eiwit en 10 gram vet of 35 als het volle is. het blikje tonij bevat 22 gram eiwitten en 10 gram vet. soms neem ik pinda's mee in een zakje.
            Hebben jullie olifanten op school???

Comment

nee er zitten apen in de klas en soms worden ze agressief en dan geef ik ze nootjes en dan zijn ze weer braaf!

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
                nee er zitten apen in de klas en soms worden ze agressief en dan geef ik ze nootjes en dan zijn ze weer braaf!

Comment

Originally posted by dady View Post
                  ,ik zou dit liever spenderen aan men voeding of te gaan roken.

Als je daar mee stopt, scheelt dat weer een keuze en een beetje tijd.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by dady View Post
                    Beste mede leden,is er iemand die mij kan helpen aan een goede alternatief of oplossing om mijn eiwitten,koolhydraten en vetten binnen te krijgen op de dagen dat ik naar school moet.
                    Smiddags zou ik al warm eten op school met een stuk fruit of zo maar tijdens men pauze van 10u en 15u zou ik toch ook graag men eiwitten,koolhydraten en vetten binnen krijgen.Kan er mij iemand een tip geven hoe ik dit best op los.De pauze s bestaan uit 15 tal minutjes,ik zou dit liever spenderen aan men voeding of te gaan roken.Want van roken zal ik niet groeien he hihihihi
                    Alvast bedankt

Ik zou smorgens om 6 u 100 gram havermout eten met 250ml volle melk,150 gram opgeklopte kwark en een banaan.Ik zou dan rond 7U30 nog een eiwit chake nemen van 100 gram turbo mass gainer en 500 ml volle melk.Zo heb ik toch dan al een grote hoeveelheid binnen tot 10u
                    Wat is nou eigenlijk je punt? Heb je nou een vraag of een voorstel dat beoordeeld moet worden?
                    Kan je ook je post even toelichten of vertalen? Ik begrijp er geen hol van.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X