100 gram whey eiwit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 100 gram whey eiwit

hello all,

Ik weeg 80 kg en heb dus zoeen 200 a 240 gram eitwit nodig.

Nu mijn vraag; is 100 gram whey eiwit slecht als je voldoende water drinkt en uit melk, kip,vlees en eieren die de 200 a 240 gram eiwitten aanvullen?

Ik weet nu dat mensen gaan zeggen eet gewoon 200 gram meer kip en neem een extra eitje etc.... Maar wat het best is en qua prijs komt later wel

Groetjes

naar mijn weten is afwisselen in eiwitten het beste om een compleet aminozuur-profiel te krijgen.
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Het beste blijft toch je voedingsstoffen uit normale voeding te halen. En supplementen alleen ter aanvulling te gebruiken.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Slecht is het niet, maar zoals hierboven gezegd is het altijd beter zoveel mogelijk uit de gewone, dagelijkse voeding te halen. Zelf neem ik per dag 50 gram whey, verdeeld over twee shakes.
        RAW: 155 - 155 - 220
        EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Ik eet per uitzondering 75 gr. per dag. Meestal kom ik maar tot zo'n 45 gr. per dag. Neem eiwitten uit noten, zalm, havermout, kip, steak, tonijn, kwark, melk en shit dan gaat je maag ook beter werken en gaan de het profiel beter zijn.
          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Las ook laatst ergens dat als je te veel op sups leefd dat je hele bouw anders is dan dat je dat helemaal niet zou doen.
            Overigens is die 240g eiwitten makkelijk te halen uit voeding, maar waarom wil je zo graag 100g eiwitten uit je shake?
            Calisthenics / Street workout

Comment

2-3 Gram eiwit per kilo lichaam gewicht perdag is meer dan voldoende, je zult geen verschil merken tussen 2-3 gram per kilo lichaam gewicht dan als je 8gram per kilo lichaam gewicht neemt

Comment

Originally posted by fransje9000 View Post
                2-3 Gram eiwit per kilo lichaam gewicht perdag is meer dan voldoende, je zult geen verschil merken tussen 2-3 gram per kilo lichaam gewicht dan als je 8gram per kilo lichaam gewicht neemt
                2-3x80kg is 160-240gr, hij zit dus wel goed denk ik.

ot: geen probleem. De biologische waarde van whey is 130-150 terwijl die van kip rond de 80 is dacht ik. Zeggen dat kip beter dan whey is klopt dus niet. Wat wel klopt is dat wanneer je kip eet meer geneigd zal zijn ook groenten enz erbij te eten, itt wanneer je whey neemt. Zorg er dus voor dat je de rest van je voeding niet verwaarloost en je kan gerust 100gr whey gebruiken op een dag.
                @ ketIF

Comment

Alsof een eiwitshake geen gewone voeding is? Whey is juist 1 van de meest complete eiwitten..
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    Las ook laatst ergens dat als je te veel op sups leefd dat je hele bouw anders is dan dat je dat helemaal niet zou doen.
                    Mocht je dat weer tegenkomen, dan ben ik daar wel benieuwd naar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X