Voedingsschema excelsheet gepost, te weinig eiwitten en koolhydraten, iemand tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema excelsheet gepost, te weinig eiwitten en koolhydraten, iemand tips?

halo,

Ik ben net nieuw en heb er nog vrij weinig tot geen verstand van qua voeding..
    Heb net me voedingsschema ingevuld en ik zie dat ik te weinig eet,
    heeft er iemand tips voor me wat ik bij me maaltijden tussendoor kan veranderen?

Ik train 4/5 x er weeek krachttraining, 2/3 keer en heel af en toe wat vaker een half uur cardio na het kracht trainen.
    Me doel is groter/gespierder worden en droger worden/wat vet verliezen

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

dit kan heel veel beter.
    ten eerste meer eiwitten.
    en lees de stickys dan lees je vanzelf wat er allemaal beter kan.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

@maar7en8

Ja ik heb de stickys gelezen, maar ik zou graag willen weten wat ik kan verbeteren met me voeding, en dat zie ik niet zo tussen de stickys staan.. daarom zou ik graag een mening horen van mensen met de nodige ervaring..

Comment

Overigens wil ik een stuk dalen in me vetpercentage en vind ik dat op dit moment even belangrijk als me spiergroei.
        Zou mooi zijn als iemand een paar nuttige tips had

Comment

ik snap niet waarom je een nieuw topic opent hiervoor terwijl je vorige topic nog actief is.

Verder krijg je nog steeds als advies om een keer de stickies te lezen -> misschien toch nog maar (een keer) doen.
          Fear is the mind killer

Comment

Let op de voeding(granen,eiwitten,vitaminen,mineralen)
            Goed trainingsschema(lees je in of vraag je begeleider)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X