Vocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Is het trouwens mogelijk om als hardgainer wel in BF maar niet in spiermassa aan te komen

terwijl je 4 keer per week sport en clean eet?

Dat zou namelijk wel een behoorlijke ramp voor mij zijn.
    spier aankomen is boven onderhoud eten. meer eten is dus aankomen. hoe de verdeling BF/spier is hangt van je zelf af. Maar vet aankomen doe je inprincipe altijd! hoeft niet veel te zijn maar is bijna niet weg te denken.

Comment

Drink veel en het liefste water, hierdoor bevorder je de terugstroom van het vocht naar de vaten en houd je dus minder vocht vast

Comment

Verkeerde topic haha

Comment

.............

Comment

Laatst, na een lange nacht zweten en pissen (lol) stond ik in de ochtend weer kurkdroog

zelfs mijn gezicht. Maar tegen het eind van de middag merk ik dat mijn maag een opgeblazen gevoel krijgt waardoor ik 's avonds bijvoorbeeld veel minder vaak naar de wc ga.

Comment

Ik lees net dat je van veel vezels en complexe koolhydraten zowel vocht als gas gaat vasthouden

de laatste tijd voel ik ook bijna geen honger meer door een soort van opgeblazen gevoel.

Comment

Van vezels ga ik juist naar de plee, dus whats wrong :P

Comment

Ik zou niet weten waarom je van complexe carbs/ vezels extra vocht gaat vasthouden.
                  En het is inderdaad juist bevorderlijk voor je stoelgang (mits je genoeg drinkt)
                  Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X