% van Koolhydraten / Eiwitten / Vetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jochempje View Post
    noten en/of avocado misschien een optie
    gewoon dus weer een handje ongezouten cashewnoten erbij gooien?
    avocado...niet lekker maar proberen zeker waard ;-)

Comment

Originally posted by markmx View Post
      echt?
      volle melk en vette vis?

nu ga ik meteen denken; krijg ik juist niet een buikje...datgene wat ik probeer weg te werken??
      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ones-part.html
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

je krijgt een buikje als je meer eet dan je nodig hebt. Niet door vetten die je binnen krijgt.

De meeste mensen zijn nog te 'bang' voor verzadigde vetten. Maar die heb je ook gewoon nodig.

Vet aanzetten komt bijna altijd door een teveel aan KH (of algemene kcal) intake.

@Oki... f*cking hell wat een lap tekst :P
        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
          je krijgt een buikje als je meer eet dan je nodig hebt. Niet door vetten die je binnen krijgt.

De meeste mensen zijn nog te 'bang' voor verzadigde vetten. Maar die heb je ook gewoon nodig.

Vet aanzetten komt bijna altijd door een teveel aan KH (of algemene kcal) intake.

@Oki... f*cking hell wat een lap tekst :P

thanks!! dus de KH zijn de boosdoeners...

maar het rare is....is dat ik dit tijdens cutten binnen moet krijgen;

Eiwitten - 33% - 240
          KH - 42% 309
          Vetten - 25% - 81

en ik dit in werkelijkheid binnen krijg;

Eiwitten - 324
          KH - 210
          Vetten - 28

@oki...aardig wat tekst...maar aangezien ik lunch pauze heb ga ik dat onder het genot van wat ei mie en kip lezen

Comment

mmm dan moet ik het eea gaan aanpassen....

ik heb mijn huidig eet patroon erin verwerkt en ik zie dat ik meer dan genoeg eiwitten binnen krijg - 342 gram
            echter...KH zitten echt te laag...namelijk 210 gram
            en vetten.....op 28 gram!! veels en veels te weinig dus....een tip hoe ik die op een gezonde manier kan opkrikken?

Je bent toch niet in wedstrijdvoorbereiding? Zo laag in je vetten....
            210gram KH is echt minimaal en dat is dan voor een niet sporter.

Eiwitten mogen dus omlaag Naar de ca 250gr.
            KH naar minimaal 250 tot 300gram, je hebt dat echt nodig om goed te kunnen blijven sporten.
            de vetten, die kan je idd uit vette vis halen, ik zou zelf geen volle melk nemen halfvolle is prima.
            Gooi eieren in je dieet, hele eieren, gewoon een stuk of 4. Pindakaas op brood of bij je rijst een bak pindasaus maken met pindakaas en kipfilet.
            Boter op je brood smeren en olie gebruiken bij de braden van je kip en vis.
            Tonijn en makreel in olie in blik. Er is zat te vinden met vetten.
            Eventueel aanvullen met een paar visolie capsules.

Dus breng je vetten van 28 gram naar het 3-voudige als het kan.

Verder kan je wat supplementeren met vetafbrekende middelen zoals carnithine fatburner. Die kan lichaamsvetten-afbraak stimuleren.

Als jij trouwens foto's wil maken, moet je zelf weten, ik hecht er niet zoveel waarde aan, ik geloof je wel op je woord. Het gaat er uiteindelijk om wat jij wil bereiken en niet wat ik er van vind.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@oki...aardig wat tekst...maar aangezien ik lunch pauze heb ga ik dat onder het genot van wat ei mie en kip lezen
              als je gaat cutten, volgende keer rijst met kip en ananas he....geen pasta.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Je bent toch niet in wedstrijdvoorbereiding? Zo laag in je vetten....
                210gram KH is echt minimaal en dat is dan voor een niet sporter.

Eiwitten mogen dus omlaag Naar de ca 250gr.
                KH naar minimaal 250 tot 300gram, je hebt dat echt nodig om goed te kunnen blijven sporten.
                de vetten, die kan je idd uit vette vis halen, ik zou zelf geen volle melk nemen halfvolle is prima.
                Gooi eieren in je dieet, hele eieren, gewoon een stuk of 4. Pindakaas op brood of bij je rijst een bak pindasaus maken met pindakaas en kipfilet.
                Boter op je brood smeren en olie gebruiken bij de braden van je kip en vis.
                Tonijn en makreel in olie in blik. Er is zat te vinden met vetten.
                Eventueel aanvullen met een paar visolie capsules.

Dus breng je vetten van 28 gram naar het 3-voudige als het kan.

Verder kan je wat supplementeren met vetafbrekende middelen zoals carnithine fatburner. Die kan lichaamsvetten-afbraak stimuleren.

Als jij trouwens foto's wil maken, moet je zelf weten, ik hecht er niet zoveel waarde aan, ik geloof je wel op je woord. Het gaat er uiteindelijk om wat jij wil bereiken en niet wat ik er van vind.
                Ik ga maar eens meteen goed aan mijn voedingsschema zitten....ik probeer deze later eens te posten - zou jij er dan naar kunnen kijken?

ik eet trouwens ei mie aangezien ik er gister avond achter kwam dat ik niet genoeg rijst had voor 2 porties ;-) dus dan maar koken met wat ik in huis had

Comment

haha toppertje, maar volgens mij is af en toe mie wel wat lekkerder dan alleen maar rijst.

Maar ik zal er naar kijken als je het klaar hebt.

Comment

haha toppertje, maar volgens mij is af en toe mie wel wat lekkerder dan alleen maar rijst.

Maar ik zal er naar kijken als je het klaar hebt.

het is zeker een aangename afwisseling

ik heb mijn schema erbij gezet....en toch kom ik maar niet uit...
                    zoals je kan zien zitten mijn eiwitten op 355 gram / KH op 288 gram en vetten (dan toch) op 67 gram....
                    hoe kan ik nou mij Kcal verminderen terwijl ik mijn KH moet verhogen en eiwitten moet verminderen?

wel er bij vermelden - avond maaltijden variëren natuurlijk elke dag..!
                    en op niet trainingsdagen neem ik maar 1 shake ipv 2 (los van de casein shake)
                    Attached Files

Comment

zoals je kan zien zitten mijn eiwitten op 355 gram / KH op 288 gram en vetten (dan toch) op 67 gram....
                      hoe kan ik nou mij Kcal verminderen terwijl ik mijn KH moet verhogen en eiwitten moet verminderen?

in jou geval lijkt het me niet moeilijk carbs omhoog en eiwitten omlaag te halen.

doe inplaats van je kwark om 3 uur melk of magere yoghurt. of doe wat meer havermout en vervang de melk door water. (als je dit weg krijgt;p)

bij het avondeten neem je 250gr biefstuk en 200gram aardappelen. neem dan wat meer aardappelen en minder biefstuk.

ook kun je bijvoorbeeld ergens een banaan eten voor nog wat extra gezonde carbs.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Echt een top gozer ben jij hoe jij mensen wilt helpen
                        JIJ BENT EEN TOPPERTJE
                        moest ik ffies kwijt
                        Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                        Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                          in jou geval lijkt het me niet moeilijk carbs omhoog en eiwitten omlaag te halen.

doe inplaats van je kwark om 3 uur melk of magere yoghurt. of doe wat meer havermout en vervang de melk door water. (als je dit weg krijgt;p)

bij het avondeten neem je 250gr biefstuk en 200gram aardappelen. neem dan wat meer aardappelen en minder biefstuk.

ook kun je bijvoorbeeld ergens een banaan eten voor nog wat extra gezonde carbs.

In de cut rood vlees verminderen, zoveel mogelijk over gaan op wit vlees.
                          dus geen biefstuk, maar kip, kalkoen en vis. Een keertje biefstuk is prima maar niet teveel of te vaak.

Comment

Weinig op aan te merken. Ziet er serieus uit. Je eet als een wedstrijdbodybuilder als je dit gaat doen.

je aardappelen maak daar maar af en toe pasta van en mag ook met kip of vis oid, maar op max 200gr houden dan dat vlees.

na de training gooi je 60 gram maizena door je shake, moet wel wat meer whey in eigenlijk gooi die maar naar 40gr. BCAA hoeft niet persee na de training daar heb je je whey al voor, zit net zoveel in. Je kan die BCAA wel nog vlak voor het slapen gaan nemen maar liefst voor je je casseïne neemt.

de vlees overdag mag je eventueel overal 50gr vanaf halen om je eiwit te verlagen.
                            En hier en daar vis toevoegen ipv kipfilet.

daar ga je het mee redden.

succes.

Comment

In de cut rood vlees verminderen, zoveel mogelijk over gaan op wit vlees.
                              dus geen biefstuk, maar kip, kalkoen en vis. Een keertje biefstuk is prima maar niet teveel of te vaak.
                              ik eet bijna tot geen rood vlees....af en toe idd wel voor de lekkerheid maar tis zeker geen standaard...!
                              ik heb het eigenlijk meer in de spreadsheet neergezet omdat het meest voorkomend is ;-)

Comment

Weinig op aan te merken. Ziet er serieus uit. Je eet als een wedstrijdbodybuilder als je dit gaat doen.

je aardappelen maak daar maar af en toe pasta van en mag ook met kip of vis oid, maar op max 200gr houden dan dat vlees.

na de training gooi je 60 gram maizena door je shake, moet wel wat meer whey in eigenlijk gooi die maar naar 40gr. BCAA hoeft niet persee na de training daar heb je je whey al voor, zit net zoveel in. Je kan die BCAA wel nog vlak voor het slapen gaan nemen maar liefst voor je je casseïne neemt.

de vlees overdag mag je eventueel overal 50gr vanaf halen om je eiwit te verlagen.
                                En hier en daar vis toevoegen ipv kipfilet.

daar ga je het mee redden.

succes.
                                thanks man!! het varieert niet bijsterend veel van mijn bulk dieet....dus dit gaat goed komen!! ben er inmiddels redelijk aan gewend ;-)
                                ideaal om mee te werken hoor...in 3 maanden 10 kilo aan spiermassa aangekomen...een kleine aanpassing in je schema en lichaam reageerd er meteen op! Top!

maizena...nooit aan gedacht...thanks man!!

dus even kijken of ik het begrijp;

- na mijn trainen geen bcaa meer (echter wel nog voor en tijdens het trainen)
                                - in plaats daarvan 60 gram maizena met mijn shake nemen (2 scheppen ipv 1)
                                - BCAA innemen vlak voor het slapen gecombineerd met casseine
                                - ik hou het op 1 kipfilet per maaltijd en zal dat 2x per week vervangen met witvis...

morgen nog 1 dag vol aan de bak trainen....zondag rust dag en 1 rust dag met eten....dan maandag met dit dieet beginnen ;-)

ik hou je op de hoogte of ik mijn BF van 12.5% naar onder de 10% kan brengen....of liefst nog lager!!

Thanks man...en een goed weekend!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X