Dagen dat je anders eet dan je gewone eetpatroon?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dagen dat je anders eet dan je gewone eetpatroon?

Hebben jullie ook soms van die dagen. dat je je huidige voedingsschema niet kan volgen? omdat je op bezoek gaat ofzo naar je familie? dat je dan dingen die hun bereiden moet gaan eten? daarmee bedoel ik dat ik dan veel meer eet. en ook zoetigheden enzo. het is wel k*t. maar kan het kwaad als het mischien 1 keer per 2 3 weken gebeurt? vooral omdat het nu ook vakantie is.
    Never send a boy to do a mans job!

Ja heb ik ook.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Ja heb ik ook.
      Ja maar is het niet strikt verboden als je aan het trainen bent?
      doe het niet elkedag ofzo hoor. maar nu dat het vakantie is wel een beetje anders

Comment

De stukken taart, koekjes etc. sla ik gewoon af.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          De stukken taart, koekjes etc. sla ik gewoon af.

Haha, mischien kan jy dat wel. maar bij mijn cultuur is het veel anders. en bedoel gewoon dat ik een beetje van neem. dus niet veel.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            doe het niet elkedag ofzo hoor. maar nu dat het vakantie is wel een beetje anders
            Strikt verboden bepaal je nog altijd zelf en af en toe kan je gewoon junken. Tevens vind ik rijst etc lekkerder dan chips

Comment

Jawel, als je zo doorgaat krijg je een boete ! Tuurlijk niet . Als die 1 keer in de 2-3 weken het enige is wat je junkt, eet je denk ik cleaner dan de gemiddelde BN'er hoor . Ik heb onderhand elke dag wel een kleine afwijking van m'n schema, en zeker 1x per week zit er wel troep tussen.

Comment

Het is jouw leven en lichaam. Je wordt niet gestraft ofzo als je af en toe afwijkt van je schema..

Dusja..

YouTube - Bon Jovi - It's My Life
                "Straight outta gym"

Comment

Haha, mischien kan jy dat wel. maar bij mijn cultuur is het veel anders. en bedoel gewoon dat ik een beetje van neem. dus niet veel.
                  Ik heb een aantal dagen gewerkt bij turkse mensen en die brachten steeds eten mee voor mij en taartjes..baklava en pizza's..

Het is bij hun gebruikelijk om mee te eten omdat je ze anders beledigd..

Ik heb dit een paar dagen gedaan en toen heb ik gewoon gezegd..

"hartstikke bedankt ..maar ik eet vandaag toch echt gewoon mijn volkoren brood met kipfilet"

Dat werd mij niet in dank afgenomen maar ik heb het gewoon uitgelegd..

Baklava is wel erg verslavend

Comment

Ja zeker als ik bij vrienden of fam ben:P

Maar ik probeer wel vaker nee te zeggen soms neem ik me eigen voeder bakkjes mee

Dan kijken ze me zo raar aan dat wil je niet weten:d

Comment

tuurlijk heb je van die dagen dat je je niet aan je schema kunt houden.
                      alleen absolute pro´s misschien niet.

probeer er op zulke dagen gewoon een beetje op te letten dat je gezonde keuzes maakt.

zo ben ik dit weekend naar mijn oom en tante geweest in amsterdam, uit eten geweest en zo. ik heb gewoon lekker gegeten zonder op kcal te letten maar ben wel gezond blijven eten en genoeg eiwitten, dan kan het echt geen kwaad hoor(zie het al voor me; ik ben niet zo in vorm mijn vetpercentage is van 9 naar 11% gegaan dit weekend want ik heb me niet aan mijn schema gehouden:P). en als je geen snoep, chips of taart hoeft laat je het toch gewoon staan.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik doe ict opleiding en daar zitten die smalle brillenkijkertjes me ook scheef aan te kijken als ik mijn rugzak uitpak; volkoren brood met ei en kaas, kipfilet, rosbief, potje pindakaas met mes, blikkie tonijn met blikopener, visolie tabletjes, multivitamientjes, pak volle melk en mijn bordje macaroni wat ik opwarm bij de horeca opleiding. het is maar net hoe serieus jij het neemt denk ik? maar als iedereen zijn shirtje en broekje uitdoet bij gymnastiek, en ik kijk rond om te vergelijken, weet ik weer waarom ik het doe wijk nooit af eigenlijk. ga ik slapen bij oma in limburg gaat de appietas gevuld met kwark, brinta en melk gewoon mee, huppekee! interesseert me niet of iemand mij een mafkees vindt. verbetering; vindt het niet erg dat ik een mafkees ben.

Comment

Zo hoort het, heb er nog wel een beetje moeite mee.
                          Kwam met pannekoeken op school(hbo he),hoezo eet je dat. Heb je die zelf gemaakt?
                          AHHAHAH heeft die pannekoeken meegenome. Ga zo maar door. Dinsdag me rijst een x meenemen, kijken hoe ze gaan reageren

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            Zo hoort het, heb er nog wel een beetje moeite mee.
                            Kwam met pannekoeken op school(hbo he),hoezo eet je dat. Heb je die zelf gemaakt?
                            AHHAHAH heeft die pannekoeken meegenome. Ga zo maar door. Dinsdag me rijst een x meenemen, kijken hoe ze gaan reageren
                            Och, ik sta ondertussen bekend als de nasi-man. Gewoon negeren, en ze deze zomer uitlachen joh.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

@ sean / talal / straatvechter...

Ik ben bere trots op juliie!!!!!

@ straatvechter..broekJE of broek uit...daar zit nogal wat verschil in...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X