Originally posted by melvinafca
View Post
kwark overdag?
Collapse
X
-
bij deze mijn voedingsschema danAttached Files
Comment
-
Alleen bij je ontbijt en avondeten krijg je zowat je carbs binnen. Wil je je koolhydraten niet verhogen omdat je in de cut zit, zou meer verspreiden een optie kunnen zijn. Dit kan eventueel je honger gevoel verminderen. Ook zou ik kiezen voor zilvervlies rijst ipv basmati. Verder eet je na je training geen complexe koolhydraten, zou dit wel doen.
heb het nu trouwens over het onderste schema ('nieuw')
Comment
-
Originally posted by strs View PostAlleen bij je ontbijt en avondeten krijg je zowat je carbs binnen. Wil je je koolhydraten niet verhogen omdat je in de cut zit, zou meer verspreiden een optie kunnen zijn. Dit kan eventueel je honger gevoel verminderen. Ook zou ik kiezen voor zilvervlies rijst ipv basmati. Verder eet je na je training geen complexe koolhydraten, zou dit wel doen.
heb het nu trouwens over het onderste schema ('nieuw')
Ik heb mezelf laten vertellen dat je juist 's ochtends en voor de training je carbs binnen moest krijgen en overdag laag in carbs en hoger in vetten kon gaan zitten..
ik zie zelf niet echt ruimte voor aanpassingen dat is een beetje het probleem
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostProbeer zoveel mogelijk carbs s'morgens en vroeg in de middag te nuttigen,en je eiwitten voor 75procent in de namiddag en vooral avond voor het slapen gaan te nuttigen.Hoe laat train je??
En je eet veels te weinig!
en hoezo denk je dat ik te weinig eet? ik zit in de cut en zit de gehele dag op kantoor..
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostEn je eet veels te weinig!
Klopt trouwens dat je in de ochtend en voor training veel koolhydraten nodig heb. Ook is het alleen belangrijk om na je training koolhydraten eiwitten en vetten binnen te krijgen.
Comment
-
Originally posted by strs View PostSlaat natuurlijk nergens op om dit gelijk te gaan roepen. Je weet niet wat zijn huidige vetpercentage/spiermassa en doelstellingen zijn.
Klopt trouwens dat je in de ochtend en voor training veel koolhydraten nodig heb. Ook is het alleen belangrijk om na je training koolhydraten eiwitten en vetten binnen te krijgen.
Ik kwam bij je eiwitten optellen op iets anders uit kan ook foutje zijn van mij. De eiwitten uit broccoli havermout enz heb je ook niks aan he, 10:30 15:30 eiwitten erbij!
Comment
-
Originally posted by melvinafca View PostVetten na training? koolhydraten is ook niet perse nodig hij neemt al maizena.
Ik kwam bij je eiwitten optellen op iets anders uit kan ook foutje zijn van mij. De eiwitten uit broccoli havermout enz heb je ook niks aan he, 10:30 15:30 eiwitten erbij!
om 10:30 de halve kwark nemen is oke? kan anders ook die boterham van 10:30 om 15:30 eten..
Comment
-
Brood eruit gezien je in een cut zit,en stop er maar 10 eitjes bij,5 smiddags en 5 na je trainen of voor het slapen.Bij je kwark sávonds stop ik er zelf nog eens casseine 50gram bij en dan 5eieren plus wat ananas .
Trap in plaats van die boterhammetjes er nog maar 150gram extra havermouth tussen.Met al je shakes lekker water drinken helpt ook,bij mij wel tenminste.
Ik train s'morgens,en neem alleen een shake met whey en havermouth voor het trainen,na het trainen direct hetzelfde en 3kwartier later gaan er taggatella met vis/kip en gebakken groente in,enz enz enz,na het avondeten begint het eiwitten traject voor mij pas echt,errug belangrijk voor het slapen gaan.
Nu stop ik ermee,succes verder!!
Comment
-
Originally posted by melvinafca View PostVetten na training? koolhydraten is ook niet perse nodig hij neemt al maizena.
Vraag me af of maizena alleen genoeg is, heb het idee dat dit alleen voor korte termijn is en dat voor de langere periode daarna ook nog een andere bron nodig is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-