vette pens

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vette pens

beste bodynetters.

ik heb een auto ongeluk gehad tijd terug waardoor mijn fitness progress niet kon voortzetten.
    voor het ongeluk ben ik extreem gegroeid, zowel massa als kracht, na 2 maanden in een bed gelegen te hebben is alles voor niets geweest, en zit er alleen maar een dikke vet laag van dat ziekehuis voedsel over mn spieren heen.

normaal at ik 3000/3200 kcal per dag dat is 300 boven mn gemiddelde,
    daar haal ik (stukje bij beetje) 600 vanaf om te cutten, maar nu de vraag

wat is de beste aanpak, gewoon kracht training en dan 30 min hardlopen, of elke avond 60 minuten rennen.

ik hoor het graag,
    sjoerd

Ik zou rustig krachttraining doen om niks te overtrainen (aangezien je ongeluk hebt gehad) en daarna gewoon 20 minuten lopen en zou dan ook op onderhoud eten aangezien je toch cardio doet...dit zou ik doen maar ben geen expert

Comment

Ik zou het gewoon een beetje combineren dat je van alles wat doet

Comment

kijk even in de stickies hoe het zit met verdeling cardio/KT in combinatie met jouw doelen en tijdsspanne.
        - MKLP

Comment

Gelukkig bestaat er zoiets als muscle memory en zal je in no time gewoon weer in shape zijn heur
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

45 minuten krachttraining gevolgd door ca 20 minuten/max 30minuten cardio.

Heb je geen sticky voor nodig om dat te bedenken.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              45 minuten krachttraining gevolgd door ca 20 minuten/max 30minuten cardio.

Heb je geen sticky voor nodig om dat te bedenken.

ik moet zeggen ik volg dit afvies al een weekje of 3.

Ik word zelf sterker dor kwa kracht als ik na het traine 25 a 30 min cardio doe.

Is alleen wel een stuk zwaader.

Vroeger dee ik cardio aparte daggen alleen ik viel toen ernom af werd zelf wat platter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X