franse kwark niet te vreten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• franse kwark niet te vreten

Ik heb twee potten franse kwark gekocht, omdat deze beter voor het slapen is dan de andere kwarken. Probleem: die kwark vind ik niet te vreten. Hebben jullie mischien tips om het wat beter weg te krijgen. Want nu ben ik gewoon aan het stauwen.
    Building to a better me

welke heb je, van c1000 is prima te doen. de magere zeker. volle is iets minders

maar je kan er scheutje ranja doorheen mikken

Comment

Met whey is het echt goed te doen vind ik. Of een beetje zoetstof en dat langzamerhand afbouwen.

Comment

ik heb nu magere franse kwark van de Albert Heijn, ik ga dat eens proberen met die ranja..
        Building to a better me

Comment

schep wei en wat muesli erdoor roeren..
          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Aangezien ik toch al hele zoete whey heb is dat indd een goede ja..
            Building to a better me

Comment

Huili huili

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
                Aangezien ik toch al hele zoete whey heb is dat indd een goede ja..
                kon je daar echt niet zelf opkomen dan?

anyway, noten zijn perfect

Comment

Heb ook heel lang die van de AH gegeten had toen zomaar een keer die van c1000 gekocht, die vind ik zelfs lekker en is idd makkelijker te eten, probeer dat is zou ik zeggen...Anders pech niet zeiken maar eten:P

Comment

je moet die magere biogarde kwark van AH huismerk halen, is goed te eten en 10 gram eiwit per 100 gram
                    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Ik eet dezelfde. Soms met beetje honing. Soms met beetje carvan cevitan (schrijf je dat zo ?).

Maar ik heb gemerkt dat je wel snel went aan de smaak. Vroeger vond ik het echt goor. Maar nu eet ik m ook gewoon vaak zonder iets erin
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Ik vind van de goedkope kwark die van de zaanse hoeve bij AH het beste te vreten. 65 cent per bakje. goed te doen met een beetje zoetstof.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ik heb van de c1000 en ik gooi er wat honing bij xD, maar niet teveel natuurlijk

Comment

kwark is ook niet te vreten
                            neem eieren, casseine shake of tonijn ipv kwuark
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Man, je moest is weten hoe de echte franse kwark smaakt! Sinds ik hier woon sta ik elke avond 30 seconden te wachten tot ik al het water uit dat stomme bakje heb gekregen, kan ik dan eindelijk eten, is het toch vooral alsof je op een stuk kwal zonder smaak aan het kauwen bent.

Maar goed, nu ik er aan denk, ik ga hem weer uit de koelkast pakken en met lange tanden eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X